Ga naar inhoud
  • 0

Website beveiliging / Hackme

Anoniem2

Vraag

Hallo allemaal,\r\n\r\nik heb een site gevonden die pas in de lucht is.\r\n\r\ndeze mensen hebben een soort hackme server gemaakt.\r\n\r\nhet zijn zeker wel realistische levels.\r\n\r\nik heb deze gevonden via security.nl\r\n\r\nvoor de mensen die hun kennis willen testen ga dan naar [url]www.securityskills.nl[/url]\r\n\r\nGroetjes van hier ik heb zelf al een aantal level gedaan succes
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=Obelix71;478927]Op genoemde website staat: \"De levels zijn getest in firefox. Sommige levels kunnen problemen geven in internet explorer, dit vanwege de beveiligingen. \"\r\n\r\nLijkt me niet zo handig/praktisch; menigeen gebruikt nog steeds IE als browser.[/QUOTE]\r\n\r\nben alleen level 3 van makkelijk tegen gekomen die moeilijk doet.\r\n\r\nje heb tegenwoordig zo veel browsers en heb je trouwens al met ie 8 gewerkt?\r\n\r\nleuk als je een xxs op een site aan het testen bent, geeft ie een waarschuwing dat het niet mag???? haha ja i love ie
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Obelix71;479082]Gebruik ik zelf ook ;-)\r\n\r\nVind alleen dat je als websitemaker er niet van uit mag/kunt gaan dat iemand FF installeert, omdat de site anders niet (goed) te bereiken is.[/QUOTE]\r\n\r\nben ik het mee eens.\r\n\r\nmaar hacken kun je bijna niet met ie geen tools en dat soort dingen.\r\n\r\nprobeer eens makkelijk een cookie te facken met ie haha
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...