Ga naar inhoud

Planning maken...

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een gratis stukje software (of trial) waarmee ik automatisch een planning kan maken.\r\n\r\nHet zou de bedoeling zijn dat ik een aantal afspraken kan plannen (of tenminste dat de software dat voor mij doet).\r\n\r\nZo moet ik een aantal afspraken kunnen ingeven en bij elke afspraak alle mogelijke tijdstippen zet waarop de afspraak kan plaatsvinden (de software moet dan zelf kiezen welk van de ingegeven tijdstippen het meest geschikt is) en eveneens de locatie van de afspraak zodat ik tevens de reisduur tussen de verschillende locaties onderling kan invoeren (zodat de software hier ook rekening mee kan houden). Van zodra ik alle afspraken heb ingepland kan de software beginnen rekenen en alle afspraken op de meest geschikte tijdstippen plaatsen.\r\n\r\nHet is eveneens de bedoeling dat ik de software kan duidelijk maken dat ik tussen de afspraken zoveel mogelijk vrije tijd voor mezelf wens en dat de afspraken wel best zo vroeg mogelijk worden ingepland zodanig dat ik indien ik een afspraak mis deze ook nog op een later tijdstip kan inplannen.\r\n\r\nIemand enig idee van het bestaan van zulke organizer of iets dat er op lijkt?\r\n\r\nbij voorbaat dank, het zou erg van pas komen...
Link naar reactie
Ik heb op dit moment alles zelf al ingepland, maar het is nogal veel en ik wil een doublecheck, zo\'n tooltje dat berekent wat de meest optimale planning is om die te vergelijken met mijn huidige planning.\r\n\r\nHet moet ook geen perfecte overeenkomst zijn met mijn beschrijving, als het in de buurt komt kan ik er misschien ook al iets mee doen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...