Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb geen idee of ik hier mijn probleem kan voorleggen, maar ik zie geen andere mogelijkheid meer.\r\nIk ben in het bezit van RLW (legale versie) en kan geen nieuwe levels meer downloaden, ik krijg steeds een foutmelding. Ik had het spel op mijn oude pc geinstalleerd (ook Vista) en nu gaat het installeren wel, maar de nieuwe levels dus niet. (zie bijlage)\r\nIk heb de uitgever van dit spel al diverse malen aangeschreven maar krijg het antwoord dat het aan mijn pc zou moeten liggen.\r\nMisschien is hier iemand die dit probleem herkent, nogmaals ik doe alles hetzelfde als voorheen.\r\nAls ik niet in het goede forum zit hoor ik dat ook graag, bij voorbaat mijn excuses.\r\nOja, ik ben een beginneling dus graag een niet te technisch antwoord.\r\n\r\nHartelijk dank vast Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik ken de game niet, maar volgens je plaatje wil je een expansionpack downloaden.... Klopt dat? Heb je wel de juiste link om een level te downloaden?\n\nVolgens mij is dit de link om levels te downloaden voor RLW:\n[URL]http://www.ricochetinfinity.com/levels/index.php?version=2[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2009 Die melding zegt dat je het spel [B]eerst [/B]moet installeren en op moet [B]starten[/B], voordat je de extra levels kan downloaden.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen