Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Heb even hulp hierbij nodig. Ik heb van mijn pc een een shoutcast-pc gemaakt zodat ik muziek kan uitzenden vin internet. Dit werkt prima, als ik op de andere pc mijn ip-adres invul en poortnummer ([url]http://12.12.45.454:8000/listen.pls[/url]) invul krijg ik verbinding met de stream en kan ik muziek luisteren. Nu wil ik graag dat dit veranderd word in een stream die windows media player kan afspelen. Ik heb daarbij deze script gebruikt:\r\n\r\n[QUOTE]\r\n TITLE\r\n \r\n TITLE\r\n AUTHOR\r\n \r\n \r\n[/QUOTE]\r\n\r\nWaarbij ik bij yourip mijn ip heb ingevuld en bij yourport mijn poortnummer (8000)\r\n\r\nMaar als ik dan op de link van mn webserver klik, opent windows media player en maakt verbinding met media. Dan gebeurt er niks. Weet iemand wat er mis is? Heb al 100 keer bij google gezocht, kwam hetzelfde tegen, alleen werkt het bij mij niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik kan je niet met dit probleem helpen, maar heb wel een vraag, ik ga enkele filmpjes maken en wil die het liefst ook in windows media player laten afspelen, maar hoe kan ik deze dan uploaden naar het internet? Als ik bijv. flash wil kan dit via youtube, met windows media player heb ik geen idee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 [QUOTE=wiknie;478744]Ik kan je niet met dit probleem helpen, maar heb wel een vraag, ik ga enkele filmpjes maken en wil die het liefst ook in windows media player laten afspelen, maar hoe kan ik deze dan uploaden naar het internet? Als ik bijv. flash wil kan dit via youtube, met windows media player heb ik geen idee.[/QUOTE]\r\n\r\nFilmpjes kun je gewoon op je server zetten (heb je die?) waar je website bijv. op staat. Als mensen op die link klikken wordt het bestand geopend in windows media player Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Ik heb geen .nl site, en alle pagina\'s die ik aanmaak komen in het menu van mijn site. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Hoi Wiknie,\n\nJe kan beter even een nieuwe draad opzetten met je vraag. De oorspronkelijke vraag verdwijnt op deze manier.\n\nGroeten, Theo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen