Ga naar inhoud
  • 0

gratis virus scanner ?

Anoniem2

Vraag

8 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Als je alleen wilt scannen dat is [URL=\"http://www.surfright.nl/nl/downloads/\"]Hitman Pro 3.5[/URL] een mogelijke optie. Het combineert G Data Antivirus 2010, NOD32 Antivirus 4.0, Avira Antivir, Prevx 3.0 en a-Squared Anti-malware zonder deze pakketten te installeren. Hitman Pro 3.5 is slechts 4.5MB groot en is in 2 a 3 minuten klaar.
Link naar reactie
  • 0
Hoewel Erik heel enthousiast is over Hitman, zijn de meningen over dit pakket wat verdeeld. Zie ook de discussie in topic [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=58344[/url].\r\n\r\nOverigens zijn er, ook recentelijk, al meerdere topics over dit onderwerp geweest, waarbij steeds dezelfde pakketten (met voor en tegens) naar voren komen.
Link naar reactie
  • 0
Hitman Pro 3.5 kun je oneindig lang gratis gebruiken om te scannen. Aangezien er om een gratis virusscanner wordt gevraagd leek het mij niet ongepast om Hitman Pro 3.5 voor te stellen...\n\nAlleen voor het verwijderen moet er na 30 dagen een licentie worden aangeschaft. Maar deze krijg je gratis bij een G Data, NOD32, Avira of a-Squared bundel. Ook in de EWS stand zonder internetverbinding kun je zonder licentie (lees: gratis) verwijderen omdat je dan geen verbinding hebt met de scanwolk.
Link naar reactie
  • 0
[quote=erikloman;478850]\nAlleen voor het verwijderen moet er na 30 dagen een licentie worden aangeschaft. Maar deze krijg je gratis bij een G Data, NOD32, Avira of a-Squared bundel. Ook in de EWS stand zonder internetverbinding kun je zonder licentie (lees: gratis) verwijderen omdat je dan geen verbinding hebt met de scanwolk.[/quote]\n\nWil ik graag dat je dat nog even toelicht... Ik heb hier voor 3 PC\'s een licentie voor NOD32... nog nimmer gehoord dat ik dan de HitmanPro 3 (mocht ik dat al willen) gratis kan gebruiken (incl. verwijderen van troep dus...) of bedoel je dat ik eerst alle vier genoemde producten moet aanschaffen ....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...