Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Als je een post op het forum plaatst en je wilt er emoticons in verwerken hoef je er maar op te klikken en hij verschijnt in het tekst vak.\r\nis hier een apart stukje code voor want ik wil dit namelijk ook hebben.\r\nhopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Wil je de emoticons in een bericht plaatsen? Of wil je een code, zodat andere mensen die emoticons kunnen gebruiken, bijv. in je gastenboek ofzo? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Het 2e , een code zodat andere mensen mijn emoticons kunnen gebruiken in een gastenboek ja :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 2 augustus 2009 Heb je een gastenboek van een of andere site, als het goed is kanj e dan insteleln of je emoticons erbij wil hebben. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen