Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Beste Iedereen :D ,\r\n\r\nIk zit met een probleem / Vraag heb deze week een full hd tv gekocht 42 inch\r\nhij werkt goed ik heb hem ook aangesloten op me computer nu kijk ik films via me computer op de TV\r\n\r\nhad ik gister een hd film gedownload en die ben ik gaan kijken was goeden kwaliteit haarscherp zeg maar.\r\n\r\nmaar om de paar minuten lijkt het of dat het beeld vast blijft staan dan wordt het beeld blokkerig en na paar seconden gaat hij weer veder met afspelen.\r\n\r\nmaar wanneer een dvd afspeel met me dvd speler van af me computer heb ik daar helemaal geen last van.\r\n\r\nweten jullie wat het probleem kan zijn.\r\n\r\nheb gekeken in taakbeheer wanneer ik van af me computer de hd film bekijk is trekt hij ongeveer 50% CPU en 85,000 kb aan geheugen ik kijk overigens met VLC media player\r\n\r\nheb processor E6600\r\nVideokaart 8800 GTs ( met laatste driver\'s )\r\n\r\nhoop dat jullie het een beetje snappen zo niet dan zie ik het wel.\r\n\r\nbedankt alvast. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Als je diezelfde film gewoon op je monitor afspeelt, doet \'ie dat dan ook? En is de resolutie op die monitor wel hetzelfde? Doet \'ie het in een andere mediaspeler ook? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Heb andere MediaPlayer geprobeerd hij ging nu op me pc wel goed maar op me tv nog steeds stotteren niet meer van die blokjes maar hij haaperde.\r\n\r\nheb ook andere resolutie geprobeerd \r\n\r\nhij staat nu op 1080p x 1920 x 1080 ( aanbevolen )\r\nheb het geprobeerd op 720p x 1280 x 720 \r\n\r\ndit geeft precies het zelfde effect me pc monitor staat op 1280 x 1024 maar lijkt mij dat het probleem daar niet in zit kan het misschien aan mijn computer liggen dat hij het niet trekt te zwakke videokaart of iets in die geest weet het ook niet hoor graag van jullie. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen