Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Hoi,\r\n\r\nNa een aantal jaren webdesign & coding gedaan te hebben vind ik het nu wel tijd om echte programma\'s te gaan maken. Mijn vraag is dan ook: welke programmeertaal kan ik het beste gaan leren (van de webtalen beheers ik nu: JavaScript, PHP, HTML, CSS)? En welke programma\'s heb ik hier voor nodig?\r\n\r\nAlvast bedankt, Roger! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 De hamvraag is natuurlijk: wat wil je ermee gaan doen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Mijn uiteindelijke doel: een anti-cheat programma maken voor Games. Het moet gewoon een desktop programma zijn, dat screenshots maakt van je scherm tijdens het spelen en wat processen nacheckt op je pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 ik zou beginnen met python en daarna met C. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 [QUOTE=cx1213;478542]ik zou beginnen met python en daarna met C.[/QUOTE]\r\n\r\nOk, is python makkelijker dan de rest van de progr. talen? En welke programma\'s heb ik daar voor nodig? (Jaja, ik ga nu even googlen). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen