Ga naar inhoud

kopieren contacten gsm nokia 100?


vjwandel

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben in het bezit van een gsm Nokia 100 : ik zou willen veranderen van provider en daardoor zal ik een nieuwe sim kaart krijgen. Ik zou graag mijn contacten ( tel.nummers) willen overzetten van de bestaande simkaart naar de nieuwe simkaart .Hoe moet ik dat praktisch doen. Wel al bemerkt dat er in de menu bij "contacten" vermeldt staat : " kopieren van telefoon naar simkaart en ook kopieren van simkaart naar telefoon. Nu vraag ik - hoe wordt dit praktisch gedaan?- , op dit gebied ben ik iemand die van deze materie niet veel kennis heeft, gelieve dit voor mij in klare taal uit te leggen. In de hoop dat er mij iemand kan helpen. Dank bij voorbaat , Jacky
Link naar reactie
Zo te lezen heb je de optie al gevonden op je telefoon. Zo'n ouderwetse telefoon is gewoonweg beperkt in z'n mogelijkheden. Smartphones synchroniseren de contactpersonenlijst via internet en maken niet meer gebruik van de ouderwetse manier van contactpersonen opslaan op een simkaart. Zo kun je bijvoorbeeld op contacts.google.com je contactpersonenlijst zien. Wanneer je je aanmeldt met je smartphone wordt deze lijst gesynchroniseerd.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...