Ga naar inhoud

Mijn laptop hapert steeds eventjes. Weet iemand een oplossing?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik bv door een internet pagina scroll dan stopt het scrollen en kan ik niet meer. Dit kan van 1 tot ca 10 seconden duren en gebeurd vaak enkele keren per minuut. Zeer irritant. Ook als ik aan het typen ben in Word dan ben ik soms al 3 woorden verder voordat hij deze woorden er in één keer neerzet. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Ik heb al aan het netwerk gedacht en heb zelf drie routers. Ik heb 2 van drie al op "vergeten" gezet en ga er van uit dat er niet onderwater steeds naar een ander netwerk gezocht wordt
Link naar reactie
Wat heb je allemaal op de achtergrond mee draaien aan programma's? Je kunt in taakbeheer op het tabblad opstarten zien wat er allemaal met Windows wordt gestart. Heb je misschien meerdere virusscanners lopen? Al eens overwogen om schijfopruiming en eventueel defragmentatie uit te voeren? Ook al een keer de tijdelijke internetbestanden opgeruimd? Bij dit soort problemen zou ik ook een schijfcontrole uitvoeren. De problemen die jij beschrijft doen mij meer denken aan een tekort aan werkgeheugen. Dus ik zou het vooral zoeken in alles wat er op de achtergrond aan programma's draait.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...