Ga naar inhoud

Jullie mening


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nou gelukkig maar dan, het is altijd maar de vraag hoe de service bij een postorderbedrijf is en vooral hoe lang het duurt voordat je je opgestuurde spullen weer terug hebt aangezien ze meestal naar de fabrikant gestuurd worden....:rolleyes:\r\n\r\n[QUOTE=Richt;519050]Tja, wat moet je daar op antwoorden als je XP, 7 en vista hebt draaien plus Ubuntu en Debian...\r\nZelf op PC XP, op laptop 7 en op server Debian...\r\nBen niet over gestapt maar heb die laptop gekocht met 7 erop (64bit) wat ik erg fijn vind, maar toch bevalt XP ook goed op de desktop, alleen jammer van DX10 en niet de volle 4Gb ram...[/QUOTE]\r\n\r\nNu ben ik wel erg nieuwsgierig of je qua besturingssysteem nog een voorkeur hebt? :)
Link naar reactie
  • Reacties 2,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Anoniem2

    2366

[QUOTE=reintje;519072]Even wat te melden hier... als ik denk dat ik word belazerd zet ik dat op het net, maar als een bedrijf het erg goed doet, schreeuw ik het ook van de daken...! [/QUOTE]\nTe gek Reintje, overzichtelijk opgelost, en waar voor je geld ;)\n\nIk kan niet zo blij zijn, ik zit op het randje van de waanzin in OV-chipkaartenland.\nShit wat is dit product een eenzame marteling zeg :-S\n\nIk heb al ruzie gekregen met een controleur omdat deze verklaarde dat wat ik verklaarde mee te maken niet mogelijk is. (cry)\n\nNederland krijgt er wat mij betreft dankzij de OV-chipkaart een nieuw gezegde bij: \n\"[I]Zoals de kaart is vertrouwt die zijn gasten... [/I]\"
Link naar reactie
Meer de OV-***kaart . . . .\r\n(Al een tijdje geleden) waren de wereldhavendagen. Een OV ***-kaart gekocht (dagkaart). Bij het uitchecken zegt dat *** apparaat dat ik al was uitgecheckt. Na wat proberen de conclusie: \"Nee, het doet het echt niet.\" \r\n[SIZE=\"3\"]Moest ik met op mijn buik onder de poortjes door...[/SIZE] Wat een ongelooflijk niet werkend, irritant systeem. \r\n\r\n[SIZE=\"1\"]***= aangezien er in de forum regels staat dat ik niet mag vloeken kan je zelf invullen wat er op de sterretjes hoort te staan...[/SIZE]
Link naar reactie
Nou Tommie, dan maar hopen dat je geen controle krijgt, want blijkbaar was je niet ingecheckt...En dat kost je een boete.\n\nEn laat ze niet komen met de mededeling dat je dan beter had moeten kijken of het goed ging, want ik heb de voorlaatste keer uitgecheckt, zeer goed opgelet (vanwege de OV-hel) en vandaag kwam ik er achter dat op de kaart zelf (die je niet kan zien want je hebt geen scanner) er \n[B][SIZE=\"7\"]NIET [/SIZE][/B]\nuitgecheckt is ! Dus opletten heeft zelfs geen nut :twisted:\n\nWeer € 4,00 vervlogen.
Link naar reactie
Nee, voor mij nog niet Anacho.... Sorry ;)\r\n\r\nLaat mij nog een wandelingetje maken door bijna onmogelijk bewijsbaar massa-geld-vernietigingsland: \r\n\r\n( [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?p=451831][U]Eerder[/U][/url] )\r\n\r\nje kan een korte geschiedenis (20 handelingen max.) van je OV-chipkaart laten uitprinten.\r\nIk heb dat een tijd geleden voor een eerdere fout bij een balie van ons vervoersbedrijf laten doen. Het origineel van die print moest ik opsturen bij het restitutie formulier, maar.... de OV-hel gebood mij om \'stiekem\' een kopie in te scannen.\r\nDus zij hebben het origineel, ik de kopie. (Te lang voor één A4, moet je twee maal inscannen en plakken. Het is net een kassabon van iemand met een half karretje vol boodschappen.)\r\n\r\nVandaag heb ik weer een print uitgedraaid bij een automaat op het station vanwege de € 4,00 fout die ik vandaag opmerkte. (De laatste fout was al een maand geleden gemaakt, maar daar kom je pas achter bij de eerst volgende rit, niet ? En dat was vandaag dus. Een maand later. Tenminste.... Je komt er achter ALS je het saldo op die kaart onthouden hebt...)\r\n\r\nDus nu heb ik twee prints, de laatste met een paar meer handelingen omdat ik inmiddels weer een paar ritten gemaakt heb.\r\n\r\nLeg ik nu deze twee prints naast elkaar (één kopie van vorige keer, en één origineel van vandaag) dan vallen drie dingen op:\r\n1) De OV-chipkaart-nummers komen overeen. Klopt, want dat nummer hoort bij de kaart.\r\n2) De prints hebben een verschillende lay-out, ondanks dat ze bij dezelfde vervoersmaatschappij geprint zijn.\r\n[B]3[/B]) Op de laatste geschiedenis is de fout van de eerdere geschiedenis niet meer terug te vinden. Erger, er zijn nog veel veel meer verschillen :o zoals bedragen, en tijden van in- en uitchecken.\r\nAndere ritten op die twee prints komen weer wel exact overeen.\r\n\r\nZie hier, met moeite heb ik de twee prints naast elkaar gelegd. \r\nDe prints bevatten meer handelingen, maar het lukt niet om het leesbaar onder de 97 KB voor het forum te krijgen. Ik verzeker je dat de rest net zo chaotisch is.\r\n(Ik vergeef het je als je het moeilijk en/of oninteressant vind, maar misschien krijg je een indruk van de toekomst):\r\n[ATTACH]15152[/ATTACH]\r\n1 & 2 zijn hier de enige overeenkomende acties in beide. De anderen zijn met allerlei verschillende datums, of tijden, of ze ontbreken.\r\n\r\nNu de bewijsbaarheid:\r\nIk heb geen origineel van de eerste print, want deze heb ik naar Qbuzz gestuurd.\r\n* Of ik kan bewijzen dat de geschiedenis een leugen is, maar dan mag ik geen restitutie vragen want dan ben ik het origneel kwijt (Kopieën accepteren ze niet).\r\n* Of ik vraag restitutie maar dan kan ik niet meer bewijzen dat die geschiedenis een leugen is.\r\n (de laatste restitutie duurde [B]3 maanden voor € 2,13[/B] en het \'lot\' wil dat ik deze vandaag kreeg terwijl ik dit zit te typen, na een bezoek aan een balie van een [I]andere[/I] vervoersmaatschappij...)\r\n\r\nZie je op de rechter print af en toe staan: \"[I]Station ---- Unknown[/I]\" ?\r\nWeet je waarom ?\r\nDe print is vandaag gemaakt bij het [I]ene[/I] vervoersbedrijf, maar die gebeurtenis (in- of uitchecken in de bus) is gebeurd bij een [I]andere vervoersbedrijf[/I]. En die twee maatschappijen weten van elkaar niet hoe de haltes heten. Is dat in 2010 niet opvallend bekaaid ?\r\n\r\n\r\nHet wordt ingewikkelder...\r\nIk ga met een klacht naar de vervoerder in Rotterdam, die geeft een restitutieformulier ([B]van hun[/B]) mee, ik stuur het op, krijg alles terug met de mededeling dat het \'voorval\' in een voertuig van een andere maatschappij is gebeurd. Of ik daar wil klagen. Die maatschappij zit in een andere stad.\r\n\r\nNu heb ik weer zo\'n fout, ga weer naar de vervoerder in Rotterdam (22 wachtenden voor me), krijg weer een restitutieformulier [B]van hun[/B] mee, maar.... ik weet al wat hun antwoord is als ik dat hun toestuur, want het gebeurde op een bus van een andere maatschappij. Waarom blijft hun personeel ongeldige restitutie-formulieren uitgeven ? Ik kan helemaal niet zien welke vervoersmaatschappij er bij betrokken is, maar zij wel !\r\nProbleem extra (A): de lijn waar het op gebeurde wordt door TWEE maatschappijen uitgevoerd , en ik weet niet meer (een maand geleden namelijk) welke maatschappij er toen die dag reed. Dan moet ik er dus eerst eentje proberen ? :roll:\r\n\r\n\r\nLeuk joh, vanavond hoorde ik hem weer op Radio West, die leuke reclame, zoiets als : \"[B]Hij komt er aan ! De OV-chipkaart. Stap voor stap op weg naar één vervoersbewijs voor het openbaar vervoer ![/B]\".\r\nAmehoela.... één kaart voor allemaal verschillende apparatuur, allemaal verschillende tarieven, allemaal verschillende klachtenbalies, allemaal verschillende websites, allemaal verschillende restitutieformulieren, allemaal verschillende printlay-out, allemaal verschillende geschiedenissen, gewoon, allemaal verschillende fouten....\r\n\r\nJa ja, \"[I]Stap voor stap op weg....[/I]\" Inderdaad. Dat is het enige wat klopt, want ik moet inmiddels gaan lopen. \r\n\r\nIk heb nog meer, maar kan ff nie meer :shock:
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;519473]Tijd voor iets vrolijks zie ik:)\r\n[URL=\"http://www.youtube.com/watch?v=XXtyftrS290\"]http://www.youtube.com/watch?v=XXtyftrS290[/URL][/QUOTE]\r\nNu wel even tijd gehad om het te volgen :)\r\nVrolijk ben ik nog niet echt, maar duidelijk wel even wat anders dan mijn dag verder beloofde (Y).
Link naar reactie
Dat was tot nu toe geen probleem, maar OV is een noodzaak voor die momenten dat lopen geen alternatief is.\nIk loop zo tien km om iets te moeten doen, maar als je binnen een half uur daar moet zijn moet ik wel erg hard gaan lopen.... \n\nOV is echt mijn enig vervoer naast lopen.\nNoodzaak dus, het is niet voor recreatie.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;519463]Nou Tommie, dan maar hopen dat je geen controle krijgt, want blijkbaar was je niet ingecheckt...En dat kost je een boete.\r\n\r\nEn laat ze niet komen met de mededeling dat je dan beter had moeten kijken of het goed ging, want ik heb de voorlaatste keer uitgecheckt, zeer goed opgelet (vanwege de OV-hel) en vandaag kwam ik er achter dat op de kaart zelf (die je niet kan zien want je hebt geen scanner) er \r\n[B][SIZE=\"7\"]NIET [/SIZE][/B]\r\nuitgecheckt is ! Dus opletten heeft zelfs geen nut :twisted:\r\n\r\nWeer € 4,00 vervlogen.[/QUOTE]\r\n\r\nToen ik incheckte stond op de display \"U bent ingechecked\" o.i.d.\r\nMet andere woorden: Een waardeloos systeem (naar mijn mening.)
Link naar reactie
[QUOTE=Tommie;519647]Toen ik incheckte stond op de display \"U bent ingechecked\" o.i.d.\nMet andere woorden: Een waardeloos systeem (naar mijn mening.)[/QUOTE]\nJuist, ik had dezelfde ervaring dat de apparatuur aangaf dat alles OK was, maar uiteindelijk was dat niet zo.\n\nMaar als de gebruiker echt overtuigd is dat hij/zij met zekerheid betaald heeft, wat gebeurt er dan als er controle komt, en die deelt daar boven nog € 60,00 bekeuring uit ?\nGaat dat niet een beetje helemaal fout ?\n\nIs een systeem waarbij dat mogelijk is niet gedoemd om: \n* of te falen\n* of misbruikt te worden door de macht of ontwerpers ?\n\nWat als je al vele keren te veel hebt betaald, vele malen je borg van € 4,00 kwijt bent (bij de NS trouwens nog veel hoger), en dan toch ook nog € 60,00 bekeuring krijgt ?\nAgressie in het OV, hou je dan maar vast.\n\n[B]Kafka:[/B] of overkomt dat alleen die personen die men toch al kwijt wenst, en draait iedereen het hoofd om ?\nHoeveel camara\'s heeft men nog nodig om \' dat systeem\' compleet te maken ?
Link naar reactie
[QUOTE=Drentsig;519787]Er zijn mensen die zeggen een fijn Paas ... vraag me af wat dat betekend. Meestal zeg ik een fijn paasweekend of zonnige paasdagen of zo iets .. die afkorting .. daar snap ik nix van. Iemand hier vast wel ;)[/QUOTE]\r\n\"[I]Fijne Kerst[/I]\" is wat off... dus \"[I]Fijne paas[/I]\" ? Zal wel de luiheid van een lettergreep minder zijn.
Link naar reactie
Onze wijk kreeg gisteren een cadeautje voor de pasen.\n\nKunnen sommigen zich mijn melding van het voortsluipen van [url=http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=452320&postcount=18916][U]parkeerheffing[/U][/url] door de hele stad misschien nog herinneren, wij kregen nu een brief van [I]de wethouder economie, verkeer en vervoer[/I] in Rotterdam welke de blijde boodschap bracht dat ook onze wijk \'[I]verminderde parkeerdruk[/I]\' gaat krijgen.... :D Wij blij zeg.\n\nNou, je zou het niet geloven, maar wat deze man of vrouw aan argumenten gebruikt spreidt je de ogen :| en reken maar niet dat als je het begrijpt dat je ze snel weer klein krijgt.\nOnder de kop \"[B]Waarom betaald parkeren[/B]\" staat het volgende, maar dan in een verward betoog van een half A4\'tje:\n\n[I]Betaald parkeren wordt ingevoerd omdat in veel omringende wijken betaald parkeren is ingevoerd, en er zijn een aantal mensen welke gaan sluikparkeren in uw wijk, en om de parkeerdruk hierdoor ontstaan te verminderen wordt betaald parkeren ingevoerd.\n\nOverigens, de prijs van € 9,89 per maand is maar [I]net[/I] kostendekkend....[/I]\n\nGeen enkel ander argument wordt genoemd.\nHmm, en ook nog maar net kostendekkend... :rolleyes:\n\nNou mensen, als je maar een baantje hebt dan ben tenminste van de straat. Overigens wel een straat welke elke 50 meter weer een paal in de grond geramd heeft staan en daarmee concreet ruimte- dus parkeerplaatsen opslokt.\n\nWat ik plots opvallend vind (al weet ik het niet zeker) is dat de deelgemeenteraden zoals die in Rotterdam zijn bij deze gebruikt worden om de \"blijde boodschap\" niet door de hele stad te hoeven verspreiden, maar wijk voor wijk in te lichten, en de andere wijken voorlopig nog \'blind\' te houden voor wat er besloten is. Groot georganiseerd protest vermijden ze hiermee.\nTegelijk wordt slim door het voortsluipend karakter \'de andere wijk\' verantwoordelijk gesteld voor de parkeerproblemen in \'onze\' wijk.\n\n\nWat mij betreft, cumulatieve belasting op hoogbouw, een echte parkeerdruk- en file-veroorzaker, dat zijn ze al veertig jaar vergeten.\n\n\n( [url=http://www.rotterdam.nl/tekst:betaald_parkeren_in_rotterdam][U]Nog een tekst met de Rotterdamse reden... [/U][/url].\nWijd opgezette buurten (de rijksten naar ik aanneem) zullen geen parkeerheffing zien. \n\'[I]Vraaggestuurde tarieven[/I]\' noemen ze dat.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...