anoniem Geplaatst: 29 juli 2016 Delen Geplaatst: 29 juli 2016 Mijn creditcart is geplunderd Maar gisteravond kreeg ik een e mail van een bedrijf waar ik een bestelling zou gedaan hebben Ik dacht dat is spam dus weg ermee maar nu blijkt dat bij dat bedrijf een bestelling is gedaan op mijn creditcart Daarom wil ik graag dat emailbericht terug hebben is dat mogelijk ? Link naar reactie
Jorispeterse Geplaatst: 29 juli 2016 Delen Geplaatst: 29 juli 2016 Kijk bij verwijderde mails. Ik weet niet welke maildienst/programma je gebruikt, dus kan je er lastig mee helpen. Overigens zou ik geen tijd verspillen aan het zoeken naar het mailtje, maar direct contact zoeken met de creditcardmaatschappij en/of je bank! Link naar reactie
EricO Geplaatst: 29 juli 2016 Delen Geplaatst: 29 juli 2016 In aanvulling: Blijkbaar weet dat bedrijf jouw emailadres. Dus ik neem aan dat je er eerder geldige zaken mee hebt gedaan. Dan kun je inloggen en kijken wat net verstuurd is en, belangrijk, het afleveradres (aangifte bij politie?). Kun je niet inloggen gebruik dan de optie een nieuw wachtwoord te laten instellen. Je kunt ook hun klantenservice vragen om het emailtje opnieuw te sturen dan wel te laten voorlezen. Zo door redenerend komt het mij voor dat dus jouw toegang is gehack'd tot die bedrijfssite, dus verander het wachtwoord ASAP. Als dat zo is en je had jouw credit card gegevens er permanent opgeslagen, is niet per sé de kaart gehack'd. Maar voor alle zekerheid: Cancellen kan via de bank, evenals zo nodig kaart blokkeren en een nieuwe kaart laten leveren. doe dat idd z.s.m. Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 30 juli 2016 Delen Geplaatst: 30 juli 2016 Dat bericht zou in de prullenbak terecht gekomen moeten zijn. Kijk anders ook even online. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.