Ga naar inhoud

wie weet er wat ik moet doen?


anoniem

Aanbevolen berichten

bij deze wil ik jullie een vraag stellen over mijn laptop mijn laptop: dell inspiron 3520 ik heb deze laptop een kleine 4 jaar, en laatst heb ik voor het eerst een spel, rollercoaster tycoon 3, op de laptop geinstalleerd. wanneer ik het spel speelde werd de laptop heel warm en viel hij plotling uit. daarna ging de laptop niet in een keer aan. maar na een paar keer proberen en de accu er uit te halen lukte het weer wel. de laptop leek weer prima te werken, maar nu, een dag later. krijg ik de laptop helemaal niet meer aan, en hoor ik een piep wanneer ik de laptop aan probeer te zetten. ik weet niet wat ik nu moet doen, en heb het vermoeden dat er iets (de videokaart?) van mijn laptop stuk is. ik hoop dat iemand weet wat er aan de hand is met mijn laptop, en precies kan vertellen wat ik moet doen. met vriendelijke groet, peter
Link naar reactie
Zo, tenminste eens iemand die voldoende info geeft! Als je kijkt bij http://blog.parts-people.com/2014/06/27/dell-inspiron-3520-beep-codes-diagnostic-indicators/ dan zie je dat 1 enkele beep betekend dat er iets met de BIOS is of met het moederbord. Je verteld dat je laptop zo heet werd dat deze uit is gevallen. Dit kan als gevolg hebben dat het moederbord inderdaad defect is. Dan is het, gezien de reparatiekosten einde verhaal! Maar start de laptop helemaal niet meer op? Dus ook geen logo of andere teksten?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...