Ga naar inhoud

Probleem draadloze verbinding door tv schotel?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb zoals velen problemen met de draadloze internetverbinding. Het probleem zit hem echter niet in het kanaal. Dit heb ik namelijk gecontroleerd met het programma inSSIDer. Mijn kanaal staat op 6 terwijl alles hier in de buurt op 1, 2 of 10, 11, 12 zit.\r\nIk heb mijn laptop met ingebouwde wifi getest en die werkt overal perfect behalve thuis.\r\nWe hebben het modem al uit de meterkast gezet en ver weg van de meterkast verplaats.\r\nEn we hebben al een 3e nieuw modem. Met alle 3 de modems blijven we het probleem houden dat we in eerste instantie een draadloze verbinding hebben, maar deze valt plotseling weg, dat kan al na een paar minuten zijn, maar dat kan ook na een paar uur zijn. Als we de modem uit/aan zetten (of resetten), is er 9 van de 10 keer weer verbinding. Dus aan de modem kan het ook niet liggen. Het is trouwens een Speedtouch (710?).\r\nNu hebben we volgens mij het probleem gekregen rond de tijd dat onze buren een tv-schotel hebben geplaatst (zo\'n 5 meter van waar onze laptop staat). Zou het kunnen zijn dat we hierdoor problemen hebben met het draadloos internet? Of heeft iemand andere suggesties?

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...