Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2009 Geplaatst: 21 februari 2009 Ik heb een laptop en ik ben opzoek naar een programma dat opnames maakt met de webcam in het geheim als de laptop op internet aangesloten is. Het programma moet gratis, betrouwbaar en geheim zijn. :D\r\nDaag en bedankt voor de medewerking! Quote
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2009 Auteur Geplaatst: 21 februari 2009 Misschien heb je iets aan SecureCam :\n\n[url]http://www.snapfiles.com/reviews/secure-cam/securecam.html[/url] Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 (Y)\nIs er ook een programma dat het altijd blijft doen??? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [QUOTE=Swisi;447712](Y)\r\nIs er ook een programma dat het altijd blijft doen???[/QUOTE]\r\n\r\nHoe bedoel je dat? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 Dat programma blijft toch maat een bepaalde tijd geldig? Of heb ik het verkeerd? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [QUOTE=Swisi;447722]Dat programma blijft toch maat een bepaalde tijd geldig? Of heb ik het verkeerd?[/QUOTE]\r\n\r\nHet programma is Freeware en niet een Trial. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 ik weet natuurlijk niet wat je er precies mee wil ??\r\nmaar het zomaar filmen van iemand die stiekem gebruik maakt van jouw laptop is wel een \r\nhele zware inbreuk op de privacy.\r\nals dit het geval is, kan je misschien beter eerst een keer gaan praten. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [quote=turn;447778]ik weet natuurlijk niet wat je er precies mee wil ??\nmaar het zomaar filmen van iemand die stiekem gebruik maakt van jouw laptop is wel een \nhele zware inbreuk op de privacy.\nals dit het geval is, kan je misschien beter eerst een keer gaan praten.[/quote]\n \nAan de laptop van een ander zitten is een veel zwaardere vorm van inbreuk op privacy.\nJe mag in nederland nog steeds overal filmen en foto\'s maken.\nDe gemaakte opnamen verspreiden of publiceren mag echter niet . Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [QUOTE=ricky1;447730]Het programma is Freeware en niet een Trial.[/QUOTE]\r\n\r\nJuist ja, eventjes verkeerd.... Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [QUOTE=turn;447778]ik weet natuurlijk niet wat je er precies mee wil ??\r\nmaar het zomaar filmen van iemand die stiekem gebruik maakt van jouw laptop is wel een \r\nhele zware inbreuk op de privacy.\r\nals dit het geval is, kan je misschien beter eerst een keer gaan praten.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=dutch-online;447782]Als hij zichzelf in de gaten wil houden:confused: is er niet echt een probleem,:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=Animal;447804]Aan de laptop van een ander zitten is een veel zwaardere vorm van inbreuk op privacy.\r\nJe mag in nederland nog steeds overal filmen en foto\'s maken.\r\nDe gemaakte opnamen verspreiden of publiceren mag echter niet .[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil het erop hebben staan als mijn laptop gestolen wordt, dan kan ik achterhalen met een progrmma waar de laptop zich ongeveer bevind en de dieven te filmen.;)\r\n\r\nTips blijfen welkom! Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [QUOTE=dutch-online;447782]Als hij zichzelf in de gaten wil houden:confused: is er niet echt een probleem,:rolleyes:[/QUOTE]\r\nanders staat er niet in de eerste post \'geheim\'.\r\n\r\n[QUOTE=Animal;447804]Aan de laptop van een ander zitten is een veel zwaardere vorm van inbreuk op privacy.\r\nJe mag in nederland nog steeds overal filmen en foto\'s maken.\r\nDe gemaakte opnamen verspreiden of publiceren mag echter niet .[/QUOTE]\r\nvolgens mij is Swisi nog jong genoeg om thuis te wonen en ik heb het dan ook niet over de wettelijke kant.\r\n--wettelijk gezien is wat jij zegt correct mits de plaats openbaar is, op prive terein niet\r\nen aangezien er heel veel laptops op priveterein staan....--\r\n\r\nmaar goed het vraagstuk is al opgelost door ts zelf :)\r\n\r\ner heeft eens een stuk gestaan in het blad over een beveiligings prog voor pc\'s\r\ndeze zendt op vaste tijdstippen mail met ip-adres.\r\nhet is dan dus de bedoeling dat je met dat ip-adres aan kan tonen waar de pc is.\r\n\r\n[B]edit:[/B] cid nr 19-2008, als je \'m niet (meer) hebt geef je maar een seintje Quote
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2009 Auteur Geplaatst: 22 februari 2009 [quote=Swisi;447933]Ik wil het erop hebben staan als mijn laptop gestolen wordt, dan kan ik achterhalen met een progrmma waar de laptop zich ongeveer bevind en de dieven te filmen.;)\n \nTips blijfen welkom![/quote]\n \n \nIs eigenlijk een heeel goed idee.\nZouw eigenlijk mogelijk moeten zijn met alles .\n \nEn strafbaar kan zoiets nooit zijn. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 [QUOTE=turn;447962]anders staat er niet in de eerste post \'geheim\'.\r\n\r\n\r\nvolgens mij is Swisi nog jong genoeg om thuis te wonen en ik heb het dan ook niet over de wettelijke kant.\r\n--wettelijk gezien is wat jij zegt correct mits de plaats openbaar is, op prive terein niet\r\nen aangezien er heel veel laptops op priveterein staan....--\r\n\r\nmaar goed het vraagstuk is al opgelost door ts zelf :)\r\n\r\ner heeft eens een stuk gestaan in het blad over een beveiligings prog voor pc\'s\r\ndeze zendt op vaste tijdstippen mail met ip-adres.\r\nhet is dan dus de bedoeling dat je met dat ip-adres aan kan tonen waar de pc is.\r\n\r\n[B]edit:[/B] cid nr 19-2008, als je \'m niet (meer) hebt geef je maar een seintje[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nZal is straks kijken, heb hem normaal gezien. (hoop ik) Quote
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 [QUOTE=turn;447962]anders staat er niet in de eerste post \'geheim\'.\r\n\r\n\r\nvolgens mij is Swisi nog jong genoeg om thuis te wonen en ik heb het dan ook niet over de wettelijke kant.\r\n--wettelijk gezien is wat jij zegt correct mits de plaats openbaar is, op prive terein niet\r\nen aangezien er heel veel laptops op priveterein staan....--\r\n\r\nmaar goed het vraagstuk is al opgelost door ts zelf :)\r\n\r\ner heeft eens een stuk gestaan in het blad over een beveiligings prog voor pc\'s\r\ndeze zendt op vaste tijdstippen mail met ip-adres.\r\nhet is dan dus de bedoeling dat je met dat ip-adres aan kan tonen waar de pc is.\r\n\r\n[B]edit:[/B] cid nr 19-2008, als je \'m niet (meer) hebt geef je maar een seintje[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nJa, ik heb hem nog gevonden! Maar is dat programma ook bedoeld voor Windows Vista??? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 [url]http://www.iconico.com/locatePC/[/url]\r\nvolgens de site draait ie ook op vista\r\n\r\n[QUOTE=dutch-online]gewoon een anti diefstal chip er in zetten.[/QUOTE]\r\nje bedoelt zoals in fietsen ??\r\ndit is passief, dus is pas effectief als de laptop gevonden wordt. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Heb het programma en het werkt top! Quote
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Geplaatst: 23 februari 2009 Het programma is goed maar als je iets wilt aanpassen moet ALT + SHIFT + HOME drukken en daarstraks ging het maar nu niet, willen jullie mij helpen?? Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen