Ga naar inhoud

accu leeg en geen duidelijke waarschuwing

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
mijn moeder heeft een laptop, en \'t valt haar nooit op dat de accu leeg raakt, en dan valt ie oppeens uit. gelukkig is de laptop zo slim genoeg om alles nog een beetje te saven, maar niet alles.\r\n\r\nik heb hier al een oude discussie gezien over dit onderwerp, maar daar stond niet echt een antwoord in.\r\n\r\nik zoek een optie of een bepaalde software die gewoon een waarschuwing geeft als je laptop nog 10% accustroom heeft.
Geplaatst:
Als ze meestal gewoon thuis achter(of voor, daar wil ik vanaf zijn) d\'r laptop zit, kan ze beter de stekker van de voeding altijd in het stopcontact hebben, zo blijft de batterij geladen en heb je nooit het probleem van een lege accu als je eens een keer met de laptop op stap moet.
Geplaatst:
[quote=Anacho;447779]Als ze meestal gewoon thuis achter(of voor, daar wil ik vanaf zijn) d\'r laptop zit, kan ze beter de stekker van de voeding altijd in het stopcontact hebben, zo blijft de batterij geladen en heb je nooit het probleem van een lege accu als je eens een keer met de laptop op stap moet.[/quote]\n \nHeel slecht advies !!!\n Als je dan een keer je laptop op de accu wilt laten werken is hij in 10 minuten leeg .
Geplaatst:
ik zal zeggen dat ze de stekker er beter uit kan halen als de accu nog vol is.\r\n\r\nen dat programma Vista Battery Saver is wel handig, maar niet wat ik zoek\r\n\r\nik zoek gewoon iets wat een duidelijke waarschuwing geeft.
Geplaatst:
het ziet er wel goed uit maar, die downloadlink op die site werkt niet \r\nen op andere sites krijg een raar bestand dat ik niet kan openen\r\n\r\nweet je een goede download of een ander programma?
Geplaatst:
Deze leverde ricky1 ergens anders op het forum, en ziet er goed uit als ik snel doorlees:\r\n\r\n[url]http://www.softpedia.com/get/Windows-Widgets/System-Utilities/Battery-Time.shtml[/url]
Geplaatst:
Deze leverde ricky1 ergens anders op het forum, en ziet er goed uit als ik snel doorlees:\n\n[url]http://www.softpedia.com/get/Windows-Widgets/System-Utilities/Battery-Time.shtml[/url]

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...