Ga naar inhoud

Eigen briefpapier maken voor outlook e-mail office 2003

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik wil grssg in outllok mijn eigen briefpapier kunnen maken met logo en foto.\r\nHoe en met welk programma kan ik dit het best doen?\r\nIk zoek tevens een stap voor stap uitleg, omdat ik weet dat dit best lastig kan zijn (uitlijning en zo\r\n\r\nIk werk met Office 2003
Geplaatst:
Niet doen. Niemand zit te wachten op een of ander mailtje dat, met alle goede bedoelingen, opgeleukt is. Daarbij kan het alleen maar problemen opleveren bij ontvangers met een andere emailclient die niet goed overweg kan met de code die office genereert.\n\nMet logo en foto maak je ieder mailtje overigens onnodig groot. Als de ontvanger je mailtje wilt bewaren, neemt dat onnodig veel schijfruimte in beslag.\n\nDit is overigens niet kwaad bedoeld, maar bedenk eens voor jezelf wat je er mee zou bereiken door je email aan te kleden.
Geplaatst:
[QUOTE=FooBar;447024]Niet doen. Niemand zit te wachten op een of ander mailtje dat, met alle goede bedoelingen, opgeleukt is. Daarbij kan het alleen maar problemen opleveren bij ontvangers met een andere emailclient die niet goed overweg kan met de code die office genereert.\r\n\r\nMet logo en foto maak je ieder mailtje overigens onnodig groot. Als de ontvanger je mailtje wilt bewaren, neemt dat onnodig veel schijfruimte in beslag.\r\n\r\nDit is overigens niet kwaad bedoeld, maar bedenk eens voor jezelf wat je er mee zou bereiken door je email aan te kleden.[/QUOTE]\r\n\r\nfoobar, wat is dat nou voor een antwoord, dat moet Bram toch zelf weten/beslissen?\r\nen hoe weet jij nou waar \"niemand\" op zit te wachten?\r\nof iedereen het niet wil dus....\r\nbram wil dat graag weten, dat is waar het hier om gaat.\r\n\r\nBram, ik gebruik zelf outlook van office niet, maar als je er achter kan komen waar het standaard briefpapier is opgeslagen, kan je in die locatie vast wel logo\'s plaatsen van plaatjes met dezelfde extentie.
Geplaatst:
[QUOTE=erix;447529]foobar, wat is dat nou voor een antwoord, dat moet Bram toch zelf weten/beslissen?[/QUOTE]\r\nAls ik vaak zulke onnodig aangeklede mail van bekenden krijg kunnen ze van mij de vraag verwachten of dat nu allemaal echt nodig is, want ik zit daar echt niet op te wachten. Daarom kan ik me voorstellen dat andere ook niet op zulke mail zitten wachten, en raad ik \'t daarom af. Zo\'n antwoord is dat ;)\r\n\r\nUiteraard moet Bram \'t natuurlijk zelf weten, maar dit is hoe ik er over denk.
Geplaatst:
Sinds wanneer mag ik m\'n mening niet meer geven? Er worden hier wel vaker berichten geplaatst die niet direct een oplossing zijn, maar wel kunnen bijdragen tot nieuwe inzichten. Mag dat ook niet meer dan?
Geplaatst:
hunnie ikke jij enz...\r\n\r\nvoor je mening zit je gewoon off topic nu foobar.\r\nje moet er hier niet verder over discussiëren.\r\n\r\ndaar zijn andere draden voor hier, je komt hier lang genoeg om dat te weten.\r\neinde.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...