Ga naar inhoud

Kan een kaartlezer fouten veroorzaken?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hallo,\r\n\r\nmijn vraag:\r\nkan een kaartlezer fouten als: Black screen veroorzaken?\r\nLas dit in mijn logboek namelijk: Apparaat USB MS Reader (locatie (unknown)) is offline vanwege een apparaatcrash in gebruikersmodus. Er wordt geprobeerd dit apparaat nog 5 keer opnieuw te starten. Neem voor meer informatie over dit probleem contact op met de fabrikant van het apparaat.\r\n\r\nkan dit of niet?\r\n\r\nhet gebeurtenis id is : 10111 of 10110 \r\nMaar de ene keer is het deze fout hierboven andere keer: \r\nApparaat USB SD Reader (locatie (unknown)) is offline vanwege een apparaatcrash in gebruikersmodus. Er wordt geprobeerd dit apparaat nog 5 keer opnieuw te starten. Neem voor meer informatie over dit probleem contact op met de fabrikant van het apparaat.\r\n\r\n\r\nmvg Dennis,
Geplaatst:
[QUOTE=DennisD;446172]kan het met blauwe schermen te maken hebbben?\r\nMemorry management stopfout in vista \r\nEn dat ik veel programmas niet kan installeren?[/QUOTE]\r\n\r\nMemory management stopfouten heeb vaak te maken met defect geheugen.\r\nStart de pc eens op via de Vista DVD en kies dan voor \'computer herstellen\'.\r\nJe krijgt dan een menu te zien waar je een \'geheugentest\' kan laten doen.\r\nLaat die test eens helemaal doorlopen en geef eens aan of er dan fouten gevonden worden.
Geplaatst:
[QUOTE=DennisD;446554]heb memtest86 Gedraait\r\nhij liep vast maar de errors ofzo liepenn op. Kon niet op ESC Dus heb pc maar uitgezet bij de 3000 errors ofzo. En hij bleef 1 uur op 75% staan[/QUOTE]\r\n\r\nNou, dan weet je dus dat je aan nieuw geheugen moet.....
Geplaatst:
Dennis, bouw jij die geheugenmodules zelf in? \r\nZo ja, hou er dan rekening mee dat je dat ESD-veilig doet, want als je dat niet doet krijg je dus van die errors en werken de modules niet meer.\r\n\r\nEn dan kan je weer 1Gb opnieuw kopen.
Geplaatst:
[quote=qpc;446664]Wat wil je daar nu mee zeggen? Je ziet toch dat het stuk is :confused::confused:[/quote]\nMijn persoonlijke mening: Onzin.\n \nToen ik mijn computer opwaardeerde, jaren geleden, ook die memtest gebruikt.\nKwamen heel wat fouten naar boven.\nOok de geheugens per stuk getest.\nIk weet niet meer hoelang het duurde, lang, dat weet ik nog wel.\nMijn zoon had toendertijd ook een nieuwe Siemens gekocht.\nDeden wij dezelfde test.\nOok fouten.\nNou, gewoon gebruikt hoor, elke dag en vele uren lang.\nZolang het werkt en er niets gaat piepen geloof ik al die testen niet zo erg.\n \nIs mijn mening, een ander mag ervan denken wat hij wil.
Geplaatst:
[QUOTE=burgkop;448308]Mijn persoonlijke mening: Onzin.\r\n \r\nToen ik mijn computer opwaardeerde, jaren geleden, ook die memtest gebruikt.\r\nKwamen heel wat fouten naar boven.\r\nOok de geheugens per stuk getest.\r\nIk weet niet meer hoelang het duurde, lang, dat weet ik nog wel.\r\nMijn zoon had toendertijd ook een nieuwe Siemens gekocht.\r\nDeden wij dezelfde test.\r\nOok fouten.\r\nNou, gewoon gebruikt hoor, elke dag en vele uren lang.\r\nZolang het werkt en er niets gaat piepen geloof ik al die testen niet zo erg.\r\n \r\nIs mijn mening, een ander mag ervan denken wat hij wil.[/QUOTE]\r\n\r\nIk denk dat jij niet helemaal begrijpt hoe geheugen werkt.....\r\nAls je met een geheugentestprogramma fouten krijgt, dan weet je gewoon dat het lezen van en schrijven naar bepaalde geheugenadressen mislukt.\r\nDe reden hiervoor is defect geheugen, verkeerde instellingen van het geheugen (overklokken, te weinig spanning) of een defecte geheugencontroller (moederbord).\r\nDat de pc daar gewoon goed mee kan draaien, dat kan, het ligt er namelijk aan [B]welke[/B] geheugenadressen kapot zijn.\r\nZit dit probleem namelijk in een \'range\' die weinig of zelden door hard- of soft-ware gebruikt wordt, dan zal je daar in de praktijk niet veel van merken.\r\nZitten de problemen echter in een range die wel vaak aangesproken wordt, dan heb je uiteraard wel vaak problemen.\r\nDe TS geeft aan dat hij problemen heeft en na de memorytest blijkt het dus dat er fouten naar voren komen........

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...