Ga naar inhoud

Emailwarden (Browser-plugin) werkt niet meer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik gebruik al tijden Emailwarden, een browser-plugin om anonieme e-mailadressen te creëren die doorgestuurd worden naar je eigen e-mailadres.\r\n\r\nIk weet niet of er mensen zijn die dit programma kennen, maar sinds een maand werkt emailwarden niet meer.\r\n\r\nIn het balkje staat: [B]\"Service Unavailable/Invalid Site\"[/B].\r\n\r\nOpnieuw installeren hielp niet, en het emailadres van emailwarden is onbereikbaar.\r\nDe website werkt nog gewoon, maar daar kan ik geen vragen kwijt..\r\n\r\nIemand????
Geplaatst:
Is die plugin door Emailwarden zelf of door iemand anders gemaakt? In geval van dat laatste kan het zijn dat emailwarden zijn systeem heeft gewijzigd, waardoor de plugin niet meer functioneert.\r\n\r\nDat kan overigens ook het geval zijn als de plugin wel door Emailwarden is gemaakt. Opnieuw installeren helpt dan niet. De [I]nieuwste versie[/I] installeren zou wel de oplossing kunnen zijn...
Geplaatst:
De link van emailwarden om de nieuwste versie te downloaden geeft een HTTP fout 404, dus zou ik bijna denken dat de website van hun niet meer functioneerd. Maar via Google kan ik niets vinden over fouten/errors met Emailwarden..\r\n\r\nHeel vervelend, want Emailwarden is echt superhandig!

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...