Ga naar inhoud

twijfellen tussen 2 laptops

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
hallo,\r\nik ga binnenkort nieuwe laptop kopen alleen twijfel ik erg tussen 2. ik wil de laptop gaan gebruiken als een echte desktop vervanger en dus ook gamen(vooral cod4)\r\nik kan maar niet kiezen tussen deze 2\r\n[url]http://www.kieskeurig.nl/laptop/acer/aspire_6930g-594g64mn/290409/[/url]\r\nen\r\n[url]http://www.kieskeurig.nl/laptop/acer/aspire_6930g-734g32bn/286454/[/url]\r\n\r\nik vraag met af of de p7350 in vergelijking tot de t5900 50euro verschil waard is. ook heeft de laptop met t5900 een 640 hd en de andere slechts 320. En of de laptops wel geschikt zijn om aangezien ze gddr2 geheugen zijn.\r\n\r\nwel ben ik zeer te spreken over de prijs. Ik wilde voor zowiezo max 700euro een laptop kopen die ik naar zowel mijn moeder als mijn vader kon meenemen en had niet gedacht dat ze zo sterk al waren\r\n\r\nik hoop dat jullie hier raad mee weten:D\r\nalvast bedankt
Geplaatst:
een desktop vervanger dus ik denk persoonlijk allround dus:$.\n\nmaar ik heb eventjes gekeken en de acer aspire is mijn keuze.\nredenen:\ngrotere harde schijf. (ipv 320, 640 en dat is veel)\ngrotere klok snelheid.\n\nmvg. jeroen
Geplaatst:
hallo,\r\nbedankt voor de reactie ik wil hem vooral gebruiken voor spellen en msn\r\nverder vroeg ik me af of die clocksnelheid wel in het voordeel werkt want de t5900 is wel oudere technologie als de p7350. Ik weet dus niet welke sneller is helaas
Geplaatst:
oke ik hoop dat dat bij deze 2 niet het geval is. overigens had ik eerder al een acer met een 8400m gs en een pentium t2330 1.6ghz met 3 gig mb ddr2 ram. Heb ik zelf ook vrij veel op gegamed en is tot dat ik hem verkocht in perfecte staat gebleven alleen waren de prestaties ervan ondermaats
Geplaatst:
Gamen op een laptop gaat gewoon goed hoor ik heb zelf ook sinds 2 weken de ACER ASPIRE 6530G :cool: ben er heel erg blij mee, en spellen als mirrors edge, Call of duty (2 & 4) en Bioshock draaien er goed op <;:o)\r\n\r\nmaar om ook in de toekomst ook nog vooruit te kunnen met games zou ik voor de iets duurdere gaan. ik heb dat zelf niet gedaan omdat deze (6530G) al flink boven mijn budget zat.:(
Geplaatst:
oke bedankt voor de tip. Helaas is de acer die voor mij ook al boven mijne budget(kwam eerst op het idee om eentje van 500te kopen voor internetten en dergelijken maar kwam er toen achter dat als je 150euro extra erbij je zoveel meer kan maar welke processor zit in jou acer 6530g?
Geplaatst:
oh ik zie nu dat het toch een ander type is :( ik heb de 6530G[URL=\"http://www.bol.com/nl/p/notebooks-pc-accessoires/acer-aspire-6530g-703g32mn-3072-mb-320-gb/9000000006316443/index.html\"] (zie hier)[/URL] maar in de mijne zit een AMD Turion X2 dual core processor \r\n\r\nde grafische kaart is ook veel minder als die in de door jou genoemde \r\nik heb de ATI mobility Radeon HD 3650 hyper :eek: \r\n\r\nconclusie op de goedkoopste van die 2 kun je zeker gamen (mischien geen crysis:rolleyes: )
Geplaatst:
[QUOTE=Koenverbruggen;445037]Gamen op een laptop gaat gewoon goed hoor ik heb zelf ook sinds 2 weken de ACER ASPIRE 6530G :cool: ben er heel erg blij mee, en spellen als mirrors edge, Call of duty (2 & 4) en Bioshock draaien er goed op <;:o)\r\n\r\nmaar om ook in de toekomst ook nog vooruit te kunnen met games zou ik voor de iets duurdere gaan. ik heb dat zelf niet gedaan omdat deze (6530G) al flink boven mijn budget zat.:([/QUOTE]\r\n\r\nHad ik ook, veeeel problemen mee gehad, maar heb nu een 7730g en goed.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...