Ga naar inhoud

vista prestatie index

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
hallo allemaal,\nik heb met windows vista prestatie index een 2,6 (bepaald door laagste score)\n[IMG]http://i43.tinypic.com/24qli4j.jpg[/IMG]\n\nwie weet hoe dit op te krikken want die 2,6 voor bureaublad prestaties wil ik graag verbeteren.\nhet gemiddelde van alles bij elkaar gedeeld door 5 is een 4,2 is dit goed?\n\nmvg. jeroen
Geplaatst:
Heel simpel: niet.\nTenminste, als ik van de specs van je laptop uit moet gaan die je in je signatuur hebt staan.\n\nDie score kun je alleen opkrikken door een fatsoenlijke grafische kaart te installeren, echter in geval van een laptop wordt dat een beetje problematisch: het is niet mogelijk een losse grafische kaart toe te voegen.\n\nHet gemiddelde zegt helemaal niets. Als je een score van 4,2 hebt voor het grafische gedeelte en een gemiddelde van 4,2, kun je hier heel prima grafische games mee spelen.\nMet een score van 2,6 voor het grafische deel en evengoed een gemiddelde van 4,2 kun je zwaar grafische games beter vergeten.\n\nHeel zuur gezegd kun je die score alleen verbeteren door een nieuwe laptop te kopen...
Geplaatst:
hallo foobar,\nbedankt voor de snelle reactie ik game nou niet zo heel vaak en dan een losse grafische kaart te nemen vind ik een beetje overdreven.\nmaar wel 1 dingetje eerst had ik ipv de 2,6 een 3,4 waar kan dit aan liggen?\n\n\nmvg. jeroen

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...