Ga naar inhoud

usb webserver - (xampp)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo,\r\n\r\nvoor school moeten wij een usb-webserver opzetten, zodat we onze eigen php scripts kunnen bekijken. hiervoor heb ik naar instructies xampp gedownload, en geinstalleerd op mijn usb stick in e:\\xampp (zoals de instucties zeggen.)\r\n\r\nals ik nou de webserver aan wil zetten, moet je volgens de instructies xampp-controll opstarten en dan apache en mysql opstarten, door in het controle paneel bij beide op start te drukken.\r\n\r\nals ik bij apache op start druk, staat er 1 seconde running, wat er hoort te staan, maar hierna verdwijnt dit weer... dat klopt niet dit moet blijven staan, de webserver werkt danook niet...\r\n\r\napache gaat via poort 80, ik heb skype en msn gesloten, omdat die volgens de installatieinstucties het signaal blokkeren.\r\n\r\nweet iemand wat hier gebeurt?\r\n\r\nals ik trouwens bij mysql op start druk dan staat er wel running, en blijft ook staan.\r\n\r\nbedankt alvast voor jullie antwoorden.
Link naar reactie
Moet je niet even opnieuw klikken??\r\n\r\nIkzelf gebruik XAMPP gewoon op mijn desktop maar moet ook altijd flink wat keren starten voordat hij blijft draaien, eventueel een tijdje wachten?? soms ben ik gewoon niet geduldig genoeg en als ik paar minuten later terugkom staat eropeens wel weer dat apache aanstaat ;)\r\n\r\nEn anders is USB webserver een waardig vervanger hoor :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...