Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2009 Geplaatst: 7 februari 2009 Hallo,\r\n\r\n\r\nik heb hier een nieuwe ipod touch van 16 GB liggen van de 2e generatie. Ik heb het kado gekregen, maar ik wil liever deze verkopen en dan een nieuwe telefoon kopen want dit heb ik niet echt nodig.\r\n\r\nDe ipod is nog nieuw in doos, en geseald, dus nog nooit open geweest. Jij bent de eerste die hem opent. \r\n\r\nOok zit er nog volle garantie bij tot 27 feb 2010.\r\n\r\nVraagprijs 200 euro. \r\n\r\nIk zie jullie vragen wel tegenmoet. Voor intresse kan je gewoon reageren hier. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Geplaatst: 7 februari 2009 [url]www.marktplaats.nl[/url]\r\n\r\nmodje gemeld Quote
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 Nee! Dit wordt gezien als spam of handel voeren. Lees de huisregels a.u.b. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Geplaatst: 8 februari 2009 [QUOTE=lollol;444295]Mag dit heir niet?[/QUOTE]\r\n\r\nAls je hoort dat het niet mag, waarom staan een paar uur later je berichten hier dan ongewijzigd vraag ik me af?\r\nzo lang mogelijk proberen, want de huisregels heb je niet gelezen.\r\nhoeveel fora pak je zo op een dag lollol? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2009 Auteur Geplaatst: 9 februari 2009 Ik wil hem wel kopen, stuur ff een email naar [U]bart_ louwers@[/U] asfldsdaf [U]hotmail.com[/U].\nAlleen het onderstreepte natuurlijk\n\n[B]Stuur meteen even je telefoonnummer mee[/B] Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen