Ga naar inhoud

USB aparaat niet bekend


Aanbevolen berichten

hoi iedereen even een sosje, vandaag heb ik een nieuwe muis gekocht van trust verder helemaal geen problemen met dit merk alleen is het volgende het geval zoals ik al schreef gebruik ik de usb dan geeft hij aan dat het usb apparaat niet herkend wordt daardoor kan ik dus me muis niet gebruiken btw ik heb een vista en de muis is een MI-4950R alvast bedankt voor jullie hulp:p
Link naar reactie
ja daarom want ik had dat ook een keer met een bluetooth die herkende hij ook niet toen had ik hem teruggebracht en een andere gekregen en die deed het wel ook had ik voor die usb software gebruikt maar nog niks dus ik hoop dat het morgen goed gaat lukken want ik heb ook boxjes van trust en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad
Link naar reactie
zo hehe eindelijk eb ik nu een muis die goed werkt ik was naar de winkel geweest en toch maar 1 gehaald van trust (prijsvriendelijk hihi) en ik dee de usb erin en hup werken dee die dus het lag toch aan die usb ook zei de verkoper dat hun bij neckermann vaak oude muisen verkopen dus dat kan het ook zijn maar goed, nu doet hij het thnx voor jullie hulp groetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...