Ga naar inhoud

OE haalt niet automatisch post op, ook niet bij verz/ontv


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vraagje, zit bij mijn moeder op de pc, want haar outlook heeft weer wat raars.. \r\n\r\naccount instellingen zijn ok! nagelopen. Verbindinginstellingen zijn hetzelfde als bij internet.\r\n\r\n- OE haalt niet automatisch de post op (bijv. ingesteld elke 1 minuut controleren)\r\n- OE haalt niet de post op wanneer op de knop verzenden en ontvangen wordt gedrukt (zie vliegensvlug iets oppoppen in scherm in miliseconden en er gebeurd niets)\r\n- knop onder verzenden en ontvangen - alles ontvangen, werkt ook niet)\r\n\r\n- als ik op de accountnaam zelf klik onder de knop verzenden en ontvangen, dan zie ik wel het berichtenvenster en dat outlook berichten binnenhaalt.\r\n\r\nrara.. hoe ken dah?
Link naar reactie
nou, halleluja... na dagen te zitten vissen.. \r\n\r\nwat het dus altijd is.. een stom vinkje niet aangezet! \r\n\r\nMochten meer mensen dit probleem wel eens kennen ;-) ik zal het antwoord er ook gelijk bij zetten.\r\n\r\nAls je op een account klikt, dan eigenschappen. Gelijk in het eerste venster het vinkje aan zetten dat je de berichten mee wilt laten wegen in berichtsynchronisatie etc.....\r\n\r\ntadaa, fijntjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...