Ga naar inhoud

Weet iemand waar ik een iso bestand kan vinden van Windows 8.0 Pro 32 bit NL (dus niet 8.1)?


ruud29

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn Vista laptop upgraden naar Windows 10 maar dat gaat niet direkt maar wel via versie 8 eerst. Ik heb wel een circa een jaar geleden zelf via Microsoft gekochte, productcode voor Windows 8 Pro maar kan nu geen iso bestand meer hiervan vinden. Ik kon toen de softwareversie downloaden maar heb toen blijkbaar de 64 bit versie gekozen en die geeft nu een foutmelding voor mijn 32 bit laptop versie. Het afgelopen jaar heb ik de installatie naar 8 steeds uitgesteld vanwege de slechte berichten over versie 8. Op Microsoft bieden ze alleen van Windows 7, 8.1 en 10 iso bestanden aan, maar met 8.1 kun je Vista niet upgraden. Weet iemand waar ik een volledig iso bestand voor Windows 8.0 Pro 32 bit NL kan downloaden? Ik heb al overal gezocht maar kan het niet zo snel vinden. Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://disqus.com/home/discussion/getintopcofficial/download_windows_8_pro_iso_32_bit_64_bit_free/ Het bevat geen virus aangezien ik het zelf ook ooit heb gebruikt, maar het is wel Engelstalig. Maar als je naar Windows 10 wilt upgraden en je hebt een productcode van Windows 7 of 8.0/8.1, dan kan je sinds build 1015 ( uit mijn hoofd) ook de code invullen en wordt je code automatisch omgezet naar een Windows 10 Licentie. Maar je bent al automatisch over de build 1015 heen omdat het meteen alle updates bevat. Het Windows 10 programma kan je gebruiken om een dvd of een usb te maken om het via je pc op laptop te doen indien je het op een ander apparaat wilt gebruiken. Maar er is ook een optie om je pc bij te werken zonder opslagmedia. https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10 Succes!!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...