Ga naar inhoud
  • 0

trage torrents

Anoniem2

Vraag

Geplaatst:
Ik gebruik Bitlord voor mijn torrents downloaden.\r\nMaar de laatste tijd komt ie bijna niet meer op gang.\r\nIk ben aflveringen van Heroes aan het downloaden en deze hebben honderden seeds en peers. Dan zou je verwachten dat het zo gebeurd moet zijn.\r\nMaar ze gaan maar 1kb per seconden en maximaal 15kb als ik geluk heb.\r\nGeregeld doen alle taken het opeens niet meer. Terwijl het internet nog gewoon actief is moet ik wel de verbinding verbreken en dan weer vebinding maken om de torrents aan de gang te krijgen.\r\nHoe is dit mogelijk??\r\nEerder was het altijd zo gebeurd om een dergelijke torrent te downloaden namelijk....

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst:
[QUOTE=computerproblemen;439066]Probeer eens via een andere poort op je modem/router je torrents te downloaden.\r\nDeze poort moet je dan wel forwarden naar de pc waarmee je de torrents binnenhaalt.[/QUOTE]\r\n\r\nEn hoe krijg ik dat voor elkaar?\r\nGeen idee hoe dat moet...
  • 0
Geplaatst:
[QUOTE=computerproblemen;439085]welk besturingssysteem gebruik je??[/QUOTE]\r\n\r\nIk gebruik XP\r\nEr zijn meerdere gebruikers op de modem, daar wil ik liever niet aan zitten.\r\nHoe kan het met de instellingen ergens verbeteren?\r\nthanks
  • 0
Geplaatst:
je kunt eerst proberen te kijken in je torrent programma of de poort goed is doorgestuurd. Bekijk eerst welke poort je torrent programma gebruikt en vervolgens kijk je of deze poort goed is doorgestuurd.\nVul dan deze url aan met de poort die is opgegeven in het programma:\n[url]http://www.utorrent.com/testport.php?port=JOUW[/url] POORTNUMMER\n\nis jouw poortnummer 5485 dan word het dus\n[url]http://www.utorrent.com/testport.php?port=5485[/url]\n\nkrijg je de melding Error! dan zul je even de instellingen in de router voor jou alleen moeten wijzigen. Dan is het handig als we weten welke provider je hebt en/of welke router/modem.
  • 0
Geplaatst:
Open a web browser like internet explorer or Netscape. Enter the ip address of your router in the address bar of your browser. In the picture above the address bar has [url]http://www.google.com[/url] in it. Just replace all of that with the ip address of your router. By default the ip address should be set to 192.168.1.1. \r\n\r\nYou should see a box prompting you for your password. Enter your password now. By default your password is admin. Click the Ok button to log in to your router\r\n\r\nbij mij komt ie dus niet
  • 0
Geplaatst:
ga eens naar START --> UITVOEREN --> CMD [daarna op OK klikken) --> dan type je in: IPCONFIG (gevolgd door een enter).\nHet adres wat staat bij standaardgateway moet je invullen ipv 192.168.1.1\n\nDan kijk je ook meteen welk ip-adres je nu hebt. Dit moet je namelijk ook weten als je enkele stappen verder bent.
  • 0
Geplaatst:
misschien staat er iets over in de handleiding, vraag het anders is aan de beheerder van het netwerk. Of ben jij dit zelf?\r\n[url]http://www.gebruikershandleiding.com/handleiding-5-53020.html[/url]
  • 0
Geplaatst:
[QUOTE=vdwaldennis;439055]Ik gebruik Bitlord voor mijn torrents downloaden.\r\nMaar de laatste tijd komt ie bijna niet meer op gang.\r\nIk ben aflveringen van Heroes aan het downloaden en deze hebben honderden seeds en peers. Dan zou je verwachten dat het zo gebeurd moet zijn.\r\nMaar ze gaan maar 1kb per seconden en maximaal 15kb als ik geluk heb.\r\nGeregeld doen alle taken het opeens niet meer. Terwijl het internet nog gewoon actief is moet ik wel de verbinding verbreken en dan weer vebinding maken om de torrents aan de gang te krijgen.\r\nHoe is dit mogelijk??\r\nEerder was het altijd zo gebeurd om een dergelijke torrent te downloaden namelijk....[/QUOTE]\r\n\r\nik gebruikte eerder ook altijd bitlord, maar daar had ik een gemiddelde snelheid van 30 kb/s. toen heb ik \'s geprobeerd of het sneller ging met bitorrent, en ja hoor, de snelheid was nu in plaats van 30 kb/s 500 kb/s. het maakt in principe niet uit welke torrent downloader je gebruikt. de downloader ziet het verschil tussen legaal en illegaal toch niet.\r\nhet kan natuurlijk zijn dat dit effect bij jouw uit zal blijven, maar het is het proberen waard. dan houd je gewoon tijdelijk 2 verschillende downloaders, om het te proberen...\r\n\r\nprobeer het maar eens.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...