Ga naar inhoud

Database


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal\r\n\r\nIk speel een maffia spelletje online genaamd: [URL=\"http://www.mobstar.cc\"]http://www.mobstar.cc[/URL]\r\n\r\nNu zou ik daarvoor graag een database maken\r\nmaar aangezien ik hier nog 0.0 verstand van heb\r\nvraag ik jullie hier om wat hulp.\r\n\r\nIk heb gehoord dat je het in acces kon maken\r\nik beschik over acces, dus dat is geen probleem\r\n\r\nNu wil ik namelijk dat het er als volgt uit gaat zien:\r\n\r\nAccount naam - Rank - Inloggen\r\n\r\nnu weet ik niet of je de rang van een account zelf \r\nmoet bijwerken in een database of dat het ook vanzelf kan\r\n\r\nMaar ik heb wel een keer gezien dat er een mogelijkheid is \r\nom op de knop: inloggen te drukken en dat dan vanzelf de pagina\r\nvan dat spelletje met jouw account er voor komt. ( het account \r\nwaarop je ingelogd hebt )\r\n\r\n\r\nWil iemand mij aub een duw in de goede richting geven met\r\nhet maken van zo`n betreffende database?\r\n\r\nIk heb namelijk meerder accounts, en dit zou erg handig wezen voor mij!\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nMadkid ( pascal )
Link naar reactie
ik begrijp je vraag niet helemaal. Je speelt online een spel en daarvan wil je in een database gegevens bijhouden? Om te beginnen; voor een database op internet heb je niets aan Access.\r\nMoet die database automatisch gegevens vanaf het internetspel ophalen? Dat gaat, vermoedelijk, niet lukken omdat er geen enkele koppeling is tussen het online-spel en die database.\r\nKortom; voor mij is je vraag erg onduidelijk. En aangezien het antwoord van ook de die-hards uit lijkt te blijven, denk ik dat dat voor meer mensen geldt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...