Ga naar inhoud

Newbie heeft hulp nodig! Please?!


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe camera gekocht en nu heb ik problemen met windows movie maker. Hij wil de film alleen importeren op de audio lijn. Nu heb ik het aangepast naar een wmv file, geloof ik. Nu opent hij hem wel op de video lijn zegmaar, alleen zie je haast niks. Alleen in het midden zie je een strook van de video van een paar millimeter. Niet helemaal dus. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Graag tips! En alvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=nightvamp;438478]Ik heb een nieuwe camera gekocht en nu heb ik problemen met windows movie maker. Hij wil de film alleen importeren op de audio lijn. Nu heb ik het aangepast naar een wmv file, geloof ik. Nu opent hij hem wel op de video lijn zegmaar, alleen zie je haast niks. Alleen in het midden zie je een strook van de video van een paar millimeter. Niet helemaal dus. Ik heb echt geen idee wat ik nu moet doen. Graag tips! En alvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb je er ook een handleiding bij gekregen ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...