Ga naar inhoud

nero 9


Anoniem2

Aanbevolen berichten

de vraag is, wat wil je er op branden ?? gewoon data voor de pc ??\r\nheel veel cd- en dvd-spelers kunnen niet omgaan met niet afgesloten schijven, maar proberen is weten:)\r\n\r\nik heb hier nero 8, maar het zal wel niet heel veel verschillen.\r\n\r\nopen nero burning rom >> je ziet nu een pop-up scherm \"nieuwe compilatie\" >> kies hier [U]cd[/U]\r\nen kies daar onder voor cd-rom ISO >> tabblad branden >> vinkje weg halen bij schijf sluiten >>\r\n[ATTACH]13680[/ATTACH]\r\n\r\nklik nu op nieuw >> \r\nde pop-up sluit nu en je krijgt een venster waar je dingen van de rechter boom structuur, naar links moet slepen\r\n>> klik nu op branden (cd-tje met een lucifer) >> nu krijg je die zelfde pop-up weer >> klik op het tabblad branden >> op branden.
Link naar reactie
ik ben eens aan het testen geweest met nero8 op een vista pc (3 mp3\'s per keer)\r\n[COLOR=\"#ff0000\"]rood[/COLOR] is het eindresultaat in verkenner van het aanta mp3\'s op de cd-rw\r\n\r\n* als je niet afsluit (zoals ik zij in mijn vorige post) dan blijft de schijf zichtbaar open \r\n in verkenner. [COLOR=\"Red\"]3 x mp3[/COLOR]\r\n* als je hierna met nero er wat bij wil branden, gaat dit [B]niet[/B] :confused:\r\n* als je er dan wat bij wil branden met windows (re muisklik >> kopiëren naar dvd/cd station)\r\nkan dit wel __ :confused:windows kan meer dan nero:confused: [COLOR=\"#ff0000\"]6 x mp3[/COLOR]\r\n\r\n* cd gewist, op naar deel 2\r\n* nero multisessie gestart, schijf blijft zichtbaar open in verkenner. [COLOR=\"#ff0000\"]3 x mp3[/COLOR]\r\n* nero multisessie doorgaan, nu moet ik aangeven waar de nieuwe sessie aan moet sluiten\r\ner is maar een eerdere sessie dus dat is makkelijk. [COLOR=\"#ff0000\"]6 x mp3[/COLOR]\r\n* nero multisessie doorgaan, nu laat ik \'m weer aansluiten op de eerste sessie, het resultaat is dat de tweede sessie gewist wordt [COLOR=\"#ff0000\"]6 x mp3[/COLOR]\r\n* nero multisessie doorgaan, nu laat ik \'m aansluiten op de laatste sessie en het resultaat is bijschrijven. [COLOR=\"#ff0000\"]9 x mp3[/COLOR]
Link naar reactie
[quote=turn;438471]ik ben eens aan het testen geweest met nero8 op een vista pc (3 mp3\'s per keer)\n[COLOR=#ff0000]rood[/COLOR] is het eindresultaat in verkenner van het aanta mp3\'s op de cd-rw\n \n* als je niet afsluit (zoals ik zij in mijn vorige post) dan blijft de schijf zichtbaar open \nin verkenner. [COLOR=red]3 x mp3[/COLOR]\n* als je hierna met nero er wat bij wil branden, gaat dit [B]niet[/B] :confused:\n* als je er dan wat bij wil branden met windows (re muisklik >> kopiëren naar dvd/cd station)\nkan dit wel __ :confused:windows kan meer dan nero:confused: [COLOR=#ff0000]6 x mp3[/COLOR]\n \n* cd gewist, op naar deel 2\n* nero multisessie gestart, schijf blijft zichtbaar open in verkenner. [COLOR=#ff0000]3 x mp3[/COLOR]\n* nero multisessie doorgaan, nu moet ik aangeven waar de nieuwe sessie aan moet sluiten\ner is maar een eerdere sessie dus dat is makkelijk. [COLOR=#ff0000]6 x mp3[/COLOR]\n* nero multisessie doorgaan, nu laat ik \'m weer aansluiten op de eerste sessie, het resultaat is dat de tweede sessie gewist wordt [COLOR=#ff0000]6 x mp3[/COLOR]\n* nero multisessie doorgaan, nu laat ik \'m aansluiten op de laatste sessie en het resultaat is bijschrijven. [COLOR=#ff0000]9 x mp3[/COLOR][/quote]\nhier ook , maar is dat niet logichs ,anders moet hij alles opschuiven .;)
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;438572]hier ook , maar is dat niet logichs ,anders moet hij alles opschuiven .;)[/QUOTE]\r\n\r\nik neem aan dat je deze bedoel ?? er staan nl wel erg veel voorbeelden.\r\n\r\n[QUOTE=turn;438471]\r\n* nero multisessie doorgaan, nu laat ik \'m weer aansluiten op de eerste sessie, het resultaat is dat de tweede sessie gewist wordt [COLOR=\"#ff0000\"]6 x mp3[/COLOR]\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nhoeft niet logisch te zijn, hoe moeilijk kan het volgende zijn:\r\ner staan 2 sessies op , er moet er 1 bij en die moet er tussen.\r\nrip sessie 2 naar hdd >> brand sessie 3, aansluitend op sessie 1 >> brand sessie 2 vanaf de hdd na sessie 3.\r\nresultaat: sessie1 >> sessie 3 >> sessie 2 , op de cd.\r\n\r\nik heb het getest en erbij gezet omdat het er niet duidelijk bij staat in nero
Link naar reactie
ik snap van die verhaaltjes niets ik heb een cd rw gebrand en nu wil ik er iets bij branden en dan geeft hij aan \" de schijf die u geplaatst heeft is niet leeg. U hebt geen toegang meer tot de bestanden die al op de schijf staan als u nu gaat branden\". Ik snap er niks van ik moet toch gewoon nog iets er bij kunnen branden.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik gebruik hiervoor het gratis programma CDBurnerXP, hier te downloaden\r\n[url]http://cdburnerxp.se/en/download[/url]\r\nDit programma vraagt netje zodra je een RW in de brander stopt of je verder wilt gaan met deze schijf (er iets bijzetten dus) of dat je opnieuw wilt beginnen. Er wordt ook netjes aangegeven hoeveel je nog op de schijf kunt zetten.\r\nJe kunt er ook bestanden bijzetten als je eerder hebt aangegeven dat hij de schijf moet finaliseren (dat doe je om bijvoorbeeld je videorecorder de schijf te laten lezen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...