Ga naar inhoud

Probleem Router Sitecom Wireless 300N XR Gigabit WL - 306

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Heb een probleem, heb een router gekocht de Wireless 300N XR Gigabit WL -306 van Sitecom. Nou is het probleem dat ik er draadloos gewoon op kom met mijn laptop (Fujitsu Siemens) Heb nog een Fujitsu Siemens (deze doet het ook gewoon draadloos trouwens) en Acer en een desktop. Ja sorry beetje lang allemaal maar nou is het probleem dus dat de Acer en de desktop het niet draadloos doen. Oke het kan liggen aan de slechte verbinden want de router moet eerst nog 3 verdiepingen klimmen, en als hij daar aankomt is het zeerlaag. Een betere router kan ik niet vinden, dus deze maar gekocht omdat het de \"beste\" bleek te zijn. \r\n\r\nHeb nu de Acer en desktop met draad vanuit de router naar boven getrokken, maar de internet doet het nog steeds niet. Iemand een idee wat te doen??\r\n\r\nMag ook mailen naar [email][email protected][/email]\r\n\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nRaak een beetje erg gefrustreerd en erg slaperig van dit probleem.

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...