Ga naar inhoud

WindowsMail en Outlook2007


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nik heb sinds een paar maanden Windows Vista en gebruik Windows Mail. Bevalt me allemaal prima, op 1 ding na. Soms heb je in een website een contactlink (daar kun je op klikken om een mail te versturen en je kwam voorheen dan in je OutlookExpress-schermpje, mailtje tikken, verzenden en klaar). Sinds ik WindowsMail gebruik kan dat niet meer. \r\nNu heb ik ook Office2007 op mijn pc staan waarin dus ook outlook2007 zit. Ik vermoed dat daar het probleem zit. Op de een of andere manier kom ik nu in outlook terecht als ik op zo\'n link klik, maar dan kan ik niet verzenden.\r\nIemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ben niet zo\'n heel erg pc-wonder, dus áls tips, dan aub heel duidelijk (voor dummies zeg maar ). \r\nZit zelf eraan te denken om outlook te verwijderen, maar vind in configuratiescherm/software alleen Office 2007 en de rest van office wil ik er dus op laten.\r\nIk vind windowsmail veel prettiger dan outlookexpres, vandaar dat ik die laatste dus graag wil lozen. Of een andere oplossing......zolang ik \'t maar aan het werken krijg ben ik al heel gelukkig.\r\nGroetjes,\r\nMeiske
Link naar reactie
als je internet explorer gebruikt, moet je instellen dat windows mail je standaard mail programma is.\n \nDit doe je door in internet explorer te gaan naar het menu [B][U]extra[/U] [/B]vervolgens naar [U][B]internetopties[/B][/U] dan in dit venster klikken op het tabblad [B][U]programma\'s [/U][/B]vervolgens bij e-mail in het lijstje je gewenste mailprogramma selecteren, en vervolgens op toepassen drukken.\n \nAls het goed is moeten de mail links van internet explorer nu automatiisch je windows mail komen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...