Ga naar inhoud

laptop toshiba


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop Toshiba en tijdje geleden toen ik wil aan de laptop ik krijg zwart scherm .\r\nIk hoor alles wat moet open, en vista en msn en ... alles maar blijf zwart de scherm.\r\nIk druk op de knop uit, en daarna nog een keer op de knop aan en jaaaaaa komt alles goed dit keer en de logo en de vista en de bureaublad en msn en.... in een woord alles.\r\n\r\nMaar dat ik moet dus doen 2 keer aan-uit-aan DAT IS TOCH NIET GOED :( . Wat moet ik doen ??????? Kunt u mij helpen ?????\r\n\r\nBedankt!!!
Link naar reactie
[QUOTE=wensterretje;436629]Ik heb een laptop Toshiba en tijdje geleden toen ik wil aan de laptop ik krijg zwart scherm .\r\nIk hoor alles wat moet open, en vista en msn en ... alles maar blijf zwart de scherm.\r\nIk druk op de knop uit, en daarna nog een keer op de knop aan en jaaaaaa komt alles goed dit keer en de logo en de vista en de bureaublad en msn en.... in een woord alles.\r\n\r\nMaar dat ik moet dus doen 2 keer aan-uit-aan DAT IS TOCH NIET GOED :( . Wat moet ik doen ??????? Kunt u mij helpen ?????\r\n\r\nBedankt!!![/QUOTE]\r\n\r\nAls het scherm zwart blijft, is de verlichting achter het scherm dan wel aan (Backlight). M.a.w. is er een verschil als de laptop helemaal uitstaat of als de laptop wel aanstaat, maar geen beeld geeft? (Straalt het wel licht uit?)
Link naar reactie
Is er een kans dat je accu te oud is ?\nAls je werkt met de accu er in, en ook de stekker in het stopcontact, haal dan de accu er eens uit, en gebruik alleen het snoer.\n\n[QUOTE=NeeChee;436717]Als het scherm zwart blijft, is de verlichting achter het scherm dan wel aan (Backlight). M.a.w. is er een verschil als de laptop helemaal uitstaat of als de laptop wel aanstaat, maar geen beeld geeft? (Straalt het wel licht uit?)[/QUOTE]\nGoed punt.\nDaarom nog een vraag hier bij[B]:[/B] kan je [I]heel vaag[/I] een beeld zien bij dat zwarte scherm ?\n\nEn nog een vraagje... \nAls je de tweede keer goed bent opgestart, en je start dan voor de [I]derde[/I] keer, wat dan ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;436724]@ Robert hulsie :(\r\n\r\n@ wensterretje \r\nLet even niet op Robert hulsie :(\r\n\r\nIs er een kans dat je accu te oud is ?\r\nAls je werkt met de accu er in, en ook de stekker in het stopcontact, haal dan de accu er eens uit, en gebruik alleen het snoer.[/QUOTE]\r\n\r\n[QUOTE=NeeChee;436717]Als het scherm zwart blijft, is de verlichting achter het scherm dan wel aan (Backlight). M.a.w. is er een verschil als de laptop helemaal uitstaat of als de laptop wel aanstaat, maar geen beeld geeft? (Straalt het wel licht uit?)[/QUOTE]\r\nGoed punt.\r\nDaarom nog een vraag hier bij[B]:[/B] kan je [I]heel vaag[/I] een beeld zien bij dat zwarte scherm ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...