Ga naar inhoud

Dubbele muziek bestanden verwijderen


Aanbevolen berichten

Hallo forum leden.\r\nIk ben op zoek naar een goed werkend progje wat de dubbele muziekbestanden van mijn pc haalt.\r\nIk heb gegoogled maar dat zijn steevast allemaal progjes voor Xp en niets tot heel weinig voor Vista.\r\nIk heb duplicate music files finder geprobeerd maar die laat er nog steeds veel te veel staan.\r\nAangezien ik een heel behoorlijke muziek collectie heb opgebouwd ( meer als 400 duizend nummers ) is er geen beginnen aan om dit handmatig te doen. Dus als er iemand iets weet, dan heel graag.\r\nIk gebruik de muziek voor een internetradio station, en ik wil graag weer wat schijfruimte terug gaan winnen\r\nGreetz Leen
Link naar reactie
[QUOTE=ikkeleen;436465]Hallo forum leden.\r\nIk ben op zoek naar een goed werkend progje wat de dubbele muziekbestanden van mijn pc haalt.\r\nIk heb gegoogled maar dat zijn steevast allemaal progjes voor Xp en niets tot heel weinig voor Vista.\r\nIk heb duplicate music files finder geprobeerd maar die laat er nog steeds veel te veel staan.\r\nAangezien ik een heel behoorlijke muziek collectie heb opgebouwd ( meer als 400 duizend nummers ) is er geen beginnen aan om dit handmatig te doen. Dus als er iemand iets weet, dan heel graag.\r\nIk gebruik de muziek voor een internetradio station, en ik wil graag weer wat schijfruimte terug gaan winnen\r\nGreetz Leen[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.bigbangenterprises.de/en/doublekiller/[/url] 98/Me/2000/XP/Vista
Link naar reactie
FooBar en JohnL en ook Robert bedankt voor de reakties.\nJa dat ze werken onder Vista wist ik.\nMaar er schijnt toch iets niet helemaal goed te gaan.\nWant ik heb er nu een aantal geprobeerd en ........weinig resultaat.\nOf zelfs helemaal niet werken.\nIk ga nu de optie die Robert vermelde maar eens proberen..\nIn ieder geval bedankt voor de snelle reakties\n\nGreetz \nLeen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...