Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb een microfoon, maar nu wil ik dus dat als ik er in praat het geluid dan op de boxen van m\'n stereo hoor, dat is nu namelijk niet het geval. Ik kan hem nu alleen bij het opnemen van geluiden gebruiken, maar ik wil het dus live horen via m\'n boxen.\r\n\r\nWeet iemand misschien hoe ik dit kan doen?\r\n\r\n\r\nps. het is een Acer notebook met Windows Vista. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 As het goed is en je plugt de microfoon in op de mic ingang (is een mini jack plug) en je plugt op de line out de stekker (ook een mini jack plug naar cinch meestal rood witte stekkers) naar je versterker (line in) moet je normaal dat geluid over je speakers krijgen.\r\nWel ff je mic aanzetten in je volumeregeling van je pc\r\nDat moet het zijn.\r\nGeluk en sterkte ermee\r\nRNH Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Ik heb alles op het hoogst staan, maar ik krijg geen geluid via mn boxen.\r\nMaar in ieder geval bedankt voor de hulp Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Heb je wel gewoon geluid van de muziek? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 ja het geluid doet het voorderest gewoon als ik praat zie ik wel dat er geluid in de pc komt, maar uit de boxen komt geen geluid\r\n\r\nMoet ik niet een speciaal programmatje gebruiken om het ingesproken geluid direct uit de speakers te laten komen? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Nee het moet ook kunnen met de standaard windows functies geloof ik, ik denk toch dat de fout hem in het volkumebeheer zit ;) Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Als ik in control panel ga en dan naar geluid dan zie ik bij de microfoon dat er wel geluid in de pc komt,\r\nen als ik bij de volume mixer (hoofdvolume in NL) kijk dan zie ik alleen de de speakers en de windows geluiden, waarvan ik het volume van kan veranderen (die staan op hun hoogst).\r\nEn bij mij staan er voorderest geen bronnen (devices) meer.\r\n\r\nps. Ik heb trouwens Vista met Engles als systeem taal. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Dan kan ik je niet verder helpen denk ik, ik werk niet met vista ;) Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Ik ken niets van jouw geluidsprogramma onder Vista, maar je zal moeten zoeken naar de microfoonregelaar voor [I]afspelen[/I] (weergave). Dat is dus een andere als die voor [I]opname[/I]. Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Bedankt voor de reactie.\r\n\r\nDe microfoon doet het, er komt geluid in de pc, dat zie ik aan de volume meter die omhoog gaat als ik praat. \r\nHet geluid gaat dus wel mn pc in, normaal is dat om het geluid op te nemen met zo\'n app van windows, alleen hoor je dan het geluid niet door je speakers, maar ik wil dus niet het geluid opnemen, maar live het geluid uit m\'n speakers horen.\r\nHeb ik misschien een driver nodig? Quote
Anoniem2 Geplaatst: 3 januari 2009 Auteur Geplaatst: 3 januari 2009 Wel raar dat het niet wil (nu werk ik ook niet met vista ) maar ik weet dat het wel werkt op mijn andere pc\'s ik meen dat de speakers in een laptop gedemt worden maar het geluid gaat bij mijn weten wel gewoon door als er bijv een koptelefoon ingeplugd is.\r\nDus je zou zeggen dat het ook moet werken als je de plug op een versterker aansluit.\r\nMisschien dat 1 van de vele gratis muziek programma\'s werken (het wel willen doen wat je wil)\r\nWeet ff geen naam maar ik gebruik Cool edit pro en adobe audition.\r\nAdobe heeft geloof ik een gratis versie\r\nAnders weet ik het ook zo niet.\r\nsucces en gegroet\r\nRNH Quote
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen