Ga naar inhoud

uit standby

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb op dit toetsenbord geen knopje voor standby/slaapstand, dus als ik hem via Start=>Slaapstand zet krijg ik hem er daarna niet meer uit! WEet iemand anders nog een manier om hem eruit te krijgen? (met de muis bewegen werkt ook niet)
Geplaatst:
Probeer eens Configuratiescherm>Apparaatbeheer>Muizen en andere aanwijsapparaten>rechtermuisknop op jouw muis klikken>eigenschappen>energiebeheer>vinkje zetten bij \"dit apparaat mag computer uit slaapstand halen\"
Geplaatst:
Bedankt! Ik wilde wel eerder reageren, maar had hem nog niet op standby hoeven zetten (stel dat het niet zou werken, dan zou ik hem onnodig moeten herstarten).\nIk heb het bij een andere pc ook uitgezet (uit standby komen door te bewegen) omdat hij echt om de minuut uit standby kwam doordat er te hard werd gelopen (die computer staat in de woonkamer).\nHeel erg handig!
Geplaatst:
De standby is onder Windows te vinden in de root (c:\\) hiberfil.sys (verborgen bestand) en is altijd even groot als het intern geheugen. Heb je bv. 1 GB aan RAM, zal hiberfil.sys ook 1 GB groot zijn.\r\n\r\nProbleem is dat als je de Windows schijf-opruiming gebruikt, het hyberfil.sys bestand ook aangeboden wordt om op te ruimen. Vink je die optie aan, ben je met de schijfopruiming meteen de standby-optie kwijt. Dan win je meteen een hoop schijfruimte, maar het systeem zal daarna nooit meer vanuit de standby opstarten omdat je het hyberfil.sys bestand gewist hebt...\r\n\r\nHou daar absoluut rekening mee...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...