Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2008 Delen Geplaatst: 30 november 2008 Hallo,\r\nIk ben van plan om of een laptop of een computer te kopen.\r\nIk zit alleen te twijfelen, volgens een neef van me die zelf computers bouwt enz, kan ik beter een computer nemen.\r\nOmdat hij hem dan zelf in elkaar zet, dan weet ik iig dat ik een goeie/snelle heb.\r\nEn hij zegt dat je op een laptop minder spellen kan spelen en dat hij de nieuwste games niet trekt.\r\nEn een laptop veroudert snel..\r\n \r\nMaar zelf wil ik tog wel liever een laptop omdat ik niet son game verslaafde ben en hem graag mee wil nemen ergens naartoe enz.\r\nEn wil er nog wel een normaal spel op kunnen spelen, bijv cod4.\r\n\r\nWat denken jullie hierover?\r\n\r\nGraag hoor ik wat jullie zouden kiezen en waarom.\r\nEn wat voor laptop ik zou kunnen kiezen.\r\n\r\nMvg,\r\nRob Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2008 Mijn zoon heeft een laptop waar hij gemakkelijk cod4 op kan spelen.\r\nEen HP voor 700 eurie`s lijkt me niet al te duur.\r\nKiezen tussen laptop of computer:\r\nIk heb beide en gebruik altijd de computer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2008 het hangt er echt helemaal vanaf wat je wil, wil je hem vaak meenemen dan een laptop, of ga je echt voor de games dan een desktop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2008 ik heb trouwens een acer aspire 5920, en kan cod4 spelen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2008 Ik heb zelf een acer aspire one met 120 gb neem hem overal mee naar toe, super handig ! ik kijk er ook films op en hij\'s heel snel :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2008 Het is inderdaad net wat je wit ik heb allebei en ik zit meer achter de labtop dan de pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2008 ik moet zeggen dat ik als ik op kantoor ben altijd mij desktop gebruik terwij mij laptop naast me in zijn docking station staat ;igt er ook aan hoelang werk je er per dag mee Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2008 Het voordeel van een laptop is dat je alles in één compacte behuizing hebt, behalve dan een goeie muis en eventueel een toetsenbord. Makkelijk mee te nemen als je naar LAN parties wilt en zo. Een ander voordeel is dat je gewoon een kant-en-klaar systeem hebt, veel mensen zitten er niet zo op te wachten om een stapel onderdelen in huis te halen en dan te gaan schroeven. Alles zit erin en alles is op elkaar afgestemd.\n\nVoordeel van een desktop is dat je inderdaad zelf kunt gaan schroeven, al is dat ook geen verplichting - laten bouwen kan bij veel winkels ook al. Dat betekent ook dat je er later nog onderdelen aan kan vervangen, waardoor hij langer mee kan gaan dan een laptop, waar weinig tot niets aan te vervangen is. Verder zijn desktops doorgaans goedkoper als laptops omdat de onderdelen goedkoper zijn. Ook zullen nieuwe games vaak beter presteren als op een laptop. Dat ligt niet zozeer aan de desktop op zich, maar meer aan het feit dat de écht snelle videokaarten niet in laptops verkrijgbaar zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2008 heey,\nCOD 4 kan je al vrij snel spelen ik speel CoD 4 (niet op hoogste settings) ook op 1 laptop en draait vloeiend heel af en toe wat lag\'s (online) \nmijn pc is acer aspire 5715Z (3GB Ram 1,9Ghz Processor en 358MB graphic accelarator.\nje hebt minimum \n“Recommended Specs”\n\nCPU: 2.4 GHz dual core or better is recommended\nRAM: 1GB for XP; 2GB for Vista is recommended\nHarddrive: 8GB of free hard drive space\nVideo card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better\n\ndan heb je 1 laptop van ongv 700 -> nodig;)\n\nmvg jeroen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 december 2008 [QUOTE=Schumi.;428549]\r\nMaar zelf wil ik tog wel liever een laptop omdat ik niet son game verslaafde ben en hem graag mee wil nemen ergens naartoe enz.\r\n\r\nEn wat voor laptop ik zou kunnen kiezen.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nAls ik je vraag/tekst kort samenvat, heb je je keuze al gemaakt ;-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 december 2008 Auteur Delen Geplaatst: 9 december 2008 dat hangt ervanaf welk systeem je koopt meestal zijn de wat duurdere laptops wel geschikt voor games Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen