Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Delen Geplaatst: 28 november 2008 Geachte leden,\r\n\r\nIk zit sinds vanochtend met mijzelf een beetje in de knoop. Een verkoper van MyCom heeft mij aangeraden mijn systeem te upgraden of eigenlijk een hele nieuwe computer aan te schaffen. Ik heb een: \r\n3,4 Ghz Pentium 4\r\n2 Gb. \r\nWindows XP. \r\nGeForce FX 5500.\r\n\r\nDe prijs van een nieuwe com. hangt rond de €700. Doe ik er verstandig aan een nieuwe aan te schaffen? Is XP werkelijk zo gedateerd? \r\n\r\nAlvast dank,\r\n\r\nSandi Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2008 Het ligt eraan wat je ermee wilt gaan doen. Als je serieus zou willen gamen: afgaande op je summiere info, is het een vrij oud systeem, waarin je vrijwel alles moet vervangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2008 Er is helemaal niks mis met je komputer ,en zo oud zal hij ook al niet zijn.\nAls je niet die super game\'s draait kun je er verder echt alles gewoon mee doen.\nZo\'n verkoper wil alleen maar geld verdienen ,,die krijgen waarschijnlijk ook provisie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2008 Ja, als gewoon office-peeceetje kan ie nog tijden mee. Maar dan was de vraag vast niet gesteld. :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2008 Bedankt voor jullie reacties. Ik ben niet zo\'n Pc Gamer heb mijn PS3 daarvoor. Gebruik het voornamelijk voor school dus Office. Hij is nog niet aan vervanging toe dus?!. De computer is ongeveer 7 jaar oud maar heb in de tussentijd extra geheugen gekocht. \n\nDank nogmaals Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 28 november 2008 Als jij er tevreden mee bent, is er geen enkele reden tot vervanging. Als je wat meer specs geeft, kunnen we wellicht wel wat upgrades adviseren. Maar veel meer dan een andere harddisk of meer geheugen zal dat vast niet zijn. Als je wel gaat vervangen, hoef je absoluut geen 700 euro uit te geven, dat kan veel goedkoper. 300 euro is geen enkel probleem (kaal systeem). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2008 Is nog een goed systeem, mijn pc is nog veel slechter, maar ik gebruik hem ook gewoon voor school, en soms een MMORPG, maar voor echte games heb ik ook gewoon een ps3, dan kun je beter geld uitgeven aan je ps3!!;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen