Ga naar inhoud

tool tip


Aanbevolen berichten

Ik heb een mooi script gevonden op [url]http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex5/dhtmltooltip2.htm[/url].\r\nWerkt perfect als je een doorlopende zin gebruikt, geen probleem.\r\nechter wil ik juist een klein lijstje invoegen van ongeveer 10 keer 2 woorden onder elkaar. \r\n\r\nDe code \r\n[HTML]\r\nONMOUSEOVER=\"ddrivetip(\'JavaScript Kit, the definitive JavaScript site on the net.\')\"; ONMOUSEOUT=\"hideddrivetip()\" [/HTML]\r\n\r\nmoet dus zo iets worden als \r\n\r\n[HTML]ONMOUSEOVER=\"ddrivetip(\'naam: duitsland\r\n bevolking: 5423445 \r\n oppervlakte 4445545 km2\r\n gps ....n ..... w\r\n enz .\')\"; ONMOUSEOUT=\"hideddrivetip()\" [/HTML]\r\n\r\nweet iemand of dit kan?\r\n\r\nzo ja hoe?
Link naar reactie
hmm dat script is zelfs beter maar krijg het niet werkende \r\n\r\nIn de head en het begin van de body heb ik dan het volgende staan (de locatie waar het java script staat klopt) \r\n\r\n[HTML]\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
\r\n \r\n\r\n[/HTML]\r\n\r\n\r\nen in het body waar de tooltip moet komen staat het volgende, het midelste deel is dus de tooltip de rest zijn andere elemente in dit gedeelte van de tabel en die werken goed.\r\n\r\n\r\n[HTML]\r\n \r\n
\"icon\"
\r\n \r\n
\r\n \r\n\r\n\r\n france\r\n \r\n\r\n\r\n \r\n
\r\n  \r\n
\r\n
\r\n \r\n [/HTML]\r\n\r\n\r\nDit zou toch moeten werken of ziet iemand iets fouts?
Link naar reactie
Ok dit is ook weer gelukt het bleek inderdaad een conflict te zijn met een ander script.\r\n\r\nAlles werkt nu goed hoewel ik helaas de text niet mooi uitgelijnd krijg in 2 kolomen, de text opmaak is met dit script nogal beperkt geloof ik. Enig idee hoe dat wel zou kunnen?\r\n\r\nook krijg ik de positie van de tool tip op de y as (de hoogte) niet goed maar dat werkt in de demo wel dus dat zal aan mijn aanpasingen liggen denk ik. Nog even door knutselen dus\r\n\r\nin ieder geval bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=Sjoukito;416918]Alles werkt nu goed hoewel ik helaas de text niet mooi uitgelijnd krijg in 2 kolomen, de text opmaak is met dit script nogal beperkt geloof ik. Enig idee hoe dat wel zou kunnen?[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens mij kun je er gewoon een in gooien...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...