Ga naar inhoud

Asus EN9800GTX TOP (512MB/GDDR3)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb een probleempie met mijn Videokaart\r\n\r\nhij werkt opzich perfect\r\n\r\nmaar hij zou 88 FPS moeten geven in bijv COD4 (call of duty4);\r\nhij geeft maar 60,\r\n\r\nik meet met xfire, en met fraps,\r\n\r\nzou het kunnen liggen aan de programma\'s ?\r\n\r\nof moet ik iets speciaals doen om het hoger te maken?\r\n\r\nik heb nu namelijk af en toe frame drops..\r\n\r\nheel irri..\r\nen ik heb hem voor genoeg geld gekocht wil dus graag dat ie perfect functioneert,\r\n\r\nweet iemand hoe die mij kan helpen ?\r\n\r\nGroetjes Jori
Link naar reactie
Ik weet ook niet of COD4 misschien \"begrensd\" is. Doom 3 was dat bijvoorbeeld, die kon gewoon niet hoger als 60 fps (tenminste, zonder gesleutel).\n\nDat je framedrops krijgt ligt dan overigens niet aan het feit dat \'ie maar op 60 fps zit, want die krijg je dan ook als je op 88 fps gaat draaien. Bij zware belasting kan een kaart het soms net niet helemaal meer bijbenen, maar dat kun je op deze manier niet voorkomen. Kan ook een foutje in het programma zijn, kan een programma zijn dat je op de achtergrond hebt draaien dat in de weg zit, niet de nieuwste drivers... Een hele waslijst dus.
Link naar reactie
[QUOTE=hj1;413339]Die framedrops kunnen volgens mij ook nog met je internetverbinding te maken hebben, heb je toevallig draadloos internet? Ik speel cod 4 online en haal een gemiddelde van 75-80fps met een 8800GTS 320mb,een core2duo E6750 op 1440x900.[/QUOTE]\r\n\r\nFramedrops worden veroorzaakt door de hardware of door de software, niet door de internetverbinding.\r\nZorg dat je de laatste patch voor het spel gebruikt, update de videodriver, zorg dat er zo weinig mogelijk op de achtergrond meeloopt en controleer eens bij de framedrops of dan toevallig ook het hardeschijf lampje gaat branden. zo ja, dan moet je het probleem zoeken in \'of\' te weinig geheugen, \'of\' dat er op de achtergrond applicaties bezig zijn die de pc op dat moment belasten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...