Ga naar inhoud

Draadloos toetsenbord en muis werkt niet meer?


cmjv

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Mijn vrienden hebben een pc die ik geüpdatet hebt naar Windows 10, na een tijdje werkte Windows 10 het niet meer, ik kwam niet verder dan een blauw scherm met daarop de melding Windows is niet goed opgestart, als ik op de optie klikte heb ik de pc terug kunnen herstellen zodat ik hoopte Windows 10 terug werkte, helaas ik kwam wel op het scherm (scherm dat voor de pagina inloggen komt), maar dan begon het probleem met het draadloos toetsenbord en muis, deze werken niet meer, zelfs geen pijltje,dit is wat ik al geprobeerd heb,echter zonder resultaat: Een toetsenbord en muis aansluiten via USB, en gekeken of de pc PS/2 ingangen hebben, helaas heeft deze pc dit niet meer, ik word er wanhopig van ik krijg het toetsenbord en muis niet aan de praat, dus kan ik denkelijk niets ondernemen, niet in veilige modus, niet in het bios geraken, geen fabrieksherstel uitvoeren. Weten jullie misschien nog een oplossing zodat ik die pc terug aan de praat krijg? De pc is een Medion pc (aangekocht in de ALDI) waarop Windows 7 home premium stand Ik kijk alvast uit naar de eventuele oplossingen. Bedankt alvast;
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...