Ga naar inhoud

Gebrande dvd afspelen in dvd-speler

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een double layer dvd +R gebrand met fotosen filmpjes. Op de dvd staat een map met video-ts bestanden en audio-ts bestanden. Ik kan de dvd op de computer afspelen in Windows Medio Player. \r\n\r\nAls ik de dvd in de dvd-speler stop, pruttelt hij een tijdje en geeft daarna aan: \'no disc\'. Ik heb het bij 3 dvd-spelers geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde aan.\r\n\r\nWat doe ik fout?\r\n\r\nADF
Link naar reactie
Hoe heb je de dvd gebrand ?????\nJe moet die mappen die je nu noemt ,niet zo maar naar een dvd kopieren ,maar je moet in je brand prg wel kiezen voor \"Video-dvd\"\nEn dan pas de desbetreffende bestanden selecteren .\n \nZomaar een aantal films en foto\'s zal ook niet werken.Of je moet met menu\'s gaan werken.\nDe films moeten tot een geheel gemonteerd worden ,en van de foto\'s moet ook een diashow ofzo gemaakt worden.
Link naar reactie
Ik heb de video gemaakt met Power Director en gebrand met Power Producer. \r\n\r\nIn Power Producer heb ik ook een menu gemaant kaan het begin van de cd en dat speelt hij op de computer ook heel netjes af. \r\n\r\nKan het ermisschien aan liggen, dat het een double layer is? Dat die niet afgespeeld kan worden in een (wat oudere) dvd-speler?\r\n\r\nHet geheel kan niet op een gewone dvd, omdat het totale bestand daarvoor te groot is. Ik het dus een double layer nodig voor de ruimte.
Link naar reactie
[QUOTE=asmdefeijter;402374]Kan het ermisschien aan liggen, dat het een double layer is? Dat die niet afgespeeld kan worden in een (wat oudere) dvd-speler?[/QUOTE]\nAls je dat niet weet kan je hier beter even het merk/type speler vermelden, of invoeren in Google om te zien of dat ding DL afspeelt.\nOudere spelers kunnen dat gewoon niet.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;402428]als hij dual layer heeft gebrand op dezelfde drive waar hij op afspeelt zou het geen probleem moeten geven,\nals het een stand allone is ook niet, want er zijn al jaren films die op dubbellaags zijn gebrand \n???? of niet;)[/QUOTE]\n[QUOTE=asmdefeijter;402170]Ik heb een double layer dvd +R gebrand met fotosen filmpjes. Op de dvd staat een map met video-ts bestanden en audio-ts bestanden. Ik kan de dvd op de computer afspelen in Windows Medio Player. \n\nAls ik de dvd in de dvd-speler stop, pruttelt hij een tijdje en geeft daarna aan: \'no disc\'. Ik heb het bij 3 dvd-spelers geprobeerd en ze geven allemaal hetzelfde aan[/QUOTE]\nHij blijkt in Media Player te werken, met de drive waarmee het gebrand is neem ik aan.\nAlleen de stand alone spelers doen het niet.\n\nMaar je hebt gelijk dat de DL disk al een tijdje aanwezig is (5 jaar of zo), dus als drie het niet doen dan wordt de kans kleiner dat het daar aan ligt.\n\nDeze zin was eigenlijk de rede om mij dat af te vragen:\n[QUOTE=asmdefeijter;402374]Kan het er misschien aan liggen, dat het een double layer is? Dat die niet afgespeeld kan worden in een (wat oudere) dvd-speler?[/QUOTE]\nIk zelf heb een goedkoop maar goed werkend spelertje bij de Gamma gekocht, maar DL kan hij niet spelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...