Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik wil voor familie \'zoek en vind\' games vertalen. Ben er al achter dat ik daarvoor in het .pak bestand moet zijn. Ik heb Dragon UnPACKer 5 gedownload en kan daarmee het .txt bestand om te vertalen openen. Maar wie weet hoe ik dat nu weer moet opslaan in het .pak bestand? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik denk Pakscape: [URL]http://eliteforce2.filefront.com/file/PakScape_V_011;1327[/URL]\n\nVertel eens wat zijn zoek en vind games?\n\nWaarom doe je het alleen voor familie? Er zullen heel veel mensen plezier aan kunnen beleven. \nAls je het wilt delen met anderen heb ik wel een ideetje...\nBloedserieus hoor... ik vertaal ook wel eens een programma... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Hij zegt steeds Error reading PAK file. Zoek en vind games zijn spellen waar je verborgen objecten in een omgeving moet zoeken, en dat is een stuk makkelijker als die er in het Nederlands staan dan in het Engels. Het zijn zgn. \'casual games\' dus niet echt iets voor heel veel mensen. Al die spellen zijn in het Engels dus ik denk niet dat ze op vertalingen zitten te wachten op die sites. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Error reading bij openen? Je had al een tekstbestand toch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Deze wil het PAK bestand niet openen. En ik moet het neem ik aan toch openen om het txt bestand er in te kunnen zetten? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Geef eens een voorbeeld van zo\'n game om een idee te krijgen?\nEen linkje graag\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [url]http://www.iwin.com/games/secrets-of-great-art[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik heb een dergelijk spel van Zylom hier. Heb even geprobeerd het taalbestand te openen en weer op te slaan maar dan wil hier het spel niet meer laden. Ik zou er dieper in moeten duiken om het voor elkaar te krijgen. Kwestie van programma\'s uitproberen....\n\nJe kan natuurlijk ook de maker vragen of je de spellen mag vertalen in Dutch en dat dan op vrijwillige basis doen. Ze geven je dan wellicht de tools om het te kunnen doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 Ik heb nu winrar gedownload en daar kan ik één van de spellen (Agatha Cristie) vertalen en weer opslaan. De andere PAK files wil hij allemaal niet openen. Iemand nog een idee? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen