Ga naar inhoud

Games vertalen

Aanbevolen berichten

Ik denk Pakscape: [URL]http://eliteforce2.filefront.com/file/PakScape_V_011;1327[/URL]\n\nVertel eens wat zijn zoek en vind games?\n\nWaarom doe je het alleen voor familie? Er zullen heel veel mensen plezier aan kunnen beleven. \nAls je het wilt delen met anderen heb ik wel een ideetje...\nBloedserieus hoor... ik vertaal ook wel eens een programma...
Link naar reactie
Hij zegt steeds Error reading PAK file. Zoek en vind games zijn spellen waar je verborgen objecten in een omgeving moet zoeken, en dat is een stuk makkelijker als die er in het Nederlands staan dan in het Engels. Het zijn zgn. \'casual games\' dus niet echt iets voor heel veel mensen. Al die spellen zijn in het Engels dus ik denk niet dat ze op vertalingen zitten te wachten op die sites.
Link naar reactie
Ik heb een dergelijk spel van Zylom hier. Heb even geprobeerd het taalbestand te openen en weer op te slaan maar dan wil hier het spel niet meer laden. Ik zou er dieper in moeten duiken om het voor elkaar te krijgen. Kwestie van programma\'s uitproberen....\n\nJe kan natuurlijk ook de maker vragen of je de spellen mag vertalen in Dutch en dat dan op vrijwillige basis doen. Ze geven je dan wellicht de tools om het te kunnen doen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...