Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Misschien is dit een wat stomme vraag, maar ik zit met het volgende:\r\n\r\nIk heb een dual boot van XP en Vista op aparte partities geïnstalleerd, maar nu vraag ik me eigenlijk af of ik de programma\'s die ik ook in een aparte partitie installeer, nu zonder meer vanuit XP of Vista kan opstarten of is het zo dat ik de programma\'s moet installeren via het OS waarmee ik ze uiteindelijk wil kunnen draaien. \r\n\r\nBetekent dat, uitgaande van bijvoorbeeld Photoshop, dat als ik het op beide OS\'sen wil draaien, ik het ook in zowel XP als Vista moet installeren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan dat van die dual boot?\r\nalleen ik wil xp naast vista hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Je kunt soms de programma\'s gewoon starten en maak je een snelkoppeling daarna toe, zo niet dan kun je ze ook op dezelfde plaats installeren waar ze ook op het andere OS staan, werkt ook prima, zo doe ik het althans. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [QUOTE=rderuiter;402100]mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan dat van die dual boot?\r\nalleen ik wil xp naast vista hebben.[/QUOTE]\r\n\r\n[url]http://www.vistabootpro.org/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [QUOTE=Lange Pier;402104]Je kunt soms de programma\'s gewoon starten en maak je een snelkoppeling daarna toe, zo niet dan kun je ze ook op dezelfde plaats installeren waar ze ook op het andere OS staan, werkt ook prima, zo doe ik het althans.[/QUOTE]\r\nIk geloof dat ik dit niet helemaal begrijp of liever gezegd helemaal niet begrijp. Je schrijft en ik citeer: \"zo niet dan kun je ze ook op dezelfde plaats installeren waar ze ook op het andere OS staan\"??????????.\r\nWaar heb ik het programma in jouw geval nu in geïnstalleerd en hoe zit dat dan met de snelkoppeling als ik of via XP opstart of via Vista?\r\n\r\nBedoel je te zeggen dat ik op het bureaublad van Vista een snelkoppeling naar de Photoshopversie die ik via XP heb geïnstalleerd maak of omgekeerd ( dus indien in Vista geïnstalleerd en de snelkoppeling op het bureaublad van XP ). Verwoord ik het dan zo goed? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 B.v, als de exe vanuit het andere OS wil starten kun je gewoon voor de rechtermuisklik en kiezen voor kopieeren naar bureaublad gebruiken, maar vaak wil dat niet daar er geen registervermeldingen zijn en zul je hem moeten installeren, maar dan kun je die op dezelfde plaats doen waar hij al staat in het andere OS. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen