Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Ik wil op mijn laptop een originele cd met (licentieMSVistaHome Prenium 32birs OEMNL) installeren. Mijn vraag is, op de te intalleren c schijf staat nog windows XP, kan ik nu tijdens het installeren alsnog de c schijf formateren bij het scherm, waar ik moet aangeven op welke partitie ik Vista wil installeren? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Ja. Je kunt daar partities verwijderen, aanmaken, formatteren... Je hebt toch wel een backup, hoop ik? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 [quote=dutch-online;402137]Vista staat op DVD??;)[/quote]\n\nDat ook, ja, maar dat maakt tegenwoordig eigenlijk geen verschil, probeer jij nog maar eens een PC zonder DVD-ROM te kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Indien je de eerste partitie verwijderd als je er meerdere hebt, krijgt de nieuwe partitie de eerst vrije schijfletter, want alle schijfletters schuiven naar voren op en wordt Vista dus nooit op de C: geïnstalleerd.\r\n\r\nFormateren kan ook en is een betere methode, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 Heel erg bedankt voor de sugesties, ik ga nu installeren en tijdens de installatie de patities wijzigen en formateren. of alles lukt hoort u nog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 Zou maar geen partities verwijderen, of je wilt alles leeg hebben, dan maakt het niet uit. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen