Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 hallo, \r\n\r\nik heb een boekje opgemaakt dat nu geprint moet worden. het boekje is opgemaakt in word, op a5 formaat \"papier\". Het moet geprint worden op a4, dubbelzijdig, dus een a4 liggend, met links en rechts een bladzijde.\r\n\r\nik krijg het alleen niet voor elkaar... het wordt nu bijna goed geprint, maar alleen op de bovenste helft van het a4\'tje, dus op halve grootte.\r\n\r\nhoe los ik dit op?\r\n\r\nalvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Misschien helpt dit je op weg:\n[url]http://www.microsoft.com/netherlands/ondernemers/ondernemen_personeel_en_kantoor/samenwerken/a5-boekje.aspx[/url]\n\nof deze\n\n[url]http://www.seniorweb.nl/computer/artikel.aspx?id=10434[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 dank je wel, maar het probleem is juist dat alles al opgemaakt is in a5 papierformaat. (vraag me niet waarom) beide site\'s gaan uit van gewoon A4. \n\nik heb in elk geval een tijdelijke oplossing, ik heb het bestand omgezet naar pdf, en toen in adobe indesign de pagina\'s geprint. werkt wel, maar toch. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 herken ik deze vraag niet bij computertotaal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 ja die herken je bij computertotaal...\nmogelijke antwoorders spreiden weet je :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 Als je boekje A5 in Word hebt ingesteld, zorgt de printer voor de juiste afdrukken.Je moet \"afdrukken\" aanklikken en bij \"eigenschappen\" dubbelzijdig. Als de eerste helft van de pagina\'s is afgedrukt, moet je het pak in de papierlade leggen met de tekst naar boven en NIET omdraaien.\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen