Ga naar inhoud
  • 0

ben ik gehackt?

Anoniem2

Vraag

3 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=robbin105;402030] Er begon gisteren iemand te dreigen op msn dat die mij wou hacken.\r\nen had opeens een paar fotos die bij mij op de computer stonden:confused:\r\nhoe kan ik dit voorkomen in de toekomst?\r\n\r\nalvast bedankt\r\n\r\nrobbin[/QUOTE]\r\n\r\n[URL=\"http://www.vetverkeerd.nl/nieuws/archief_2007/6/31971/\"]doe aangifte KLIK[/URL]\r\n\r\n[QUOTE=te lezen op de link hierboven...]\r\n 28 juni 2007 \r\nEen 14-jarige Enschedese is dinsdag 26 juni aangehouden nadat een leeftijdgenootje aangifte had gedaan van belediging via MSN.\r\n\r\nEen 14-jarige Enschedese deed maandag 25 juni aangifte van bedreiging door een 14-jarig meisje uit Enschede via MSN. Deze bedreigingen en ook daarnaast pesterijen worden reeds geruime tijd gepleegd.\r\n\r\nNaar aanleiding van de aangifte is dinsdagmorgen de 26e juni de 14-jarige verdachte aangehouden en in de loop van de dag voor verder onderzoek in verzekering gesteld. Met justitie zal worden overlegd wat er met haar moet gebeuren. [/QUOTE]\r\n\r\nkijken of ze je daarna nog pesten.\r\n99% van de kindertjes is daarna minder gemotiveerd andere te zieken en te treiteren en te bedreigen.\r\nsla je altijd al je msn chat\'s op?\r\ndan heb je bewijs.\r\nin [COLOR=\"Indigo\"]messenger[/COLOR] ga naar het [COLOR=\"indigo\"]menu[/COLOR] boven in en klik op:\r\n[COLOR=\"indigo\"]Extra > Opties...[/COLOR]\r\nin het linkervenster klik op [COLOR=\"indigo\"]Berichten[/COLOR].\r\nin het rechtervenster vink onder [COLOR=\"indigo\"]Berichtsgeschiedenis[/COLOR] aan:\r\n[COLOR=\"indigo\"]Gesprekken automatisch in bestand opslaan[/COLOR].\r\nen wat vinden je ouders ervan?\r\npraat er over en ga er niet alleen mee rond lopen.\r\n\r\nblokkeer in msn alle personen die pesten.\r\nklik rechts op de contactpersoon in msn of je msn mailbox en klik op Contactpersoon blokkeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...