Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Goedendag,\r\n\r\nIk heb een probleempje met mijn Windows media player ( wmp ), Dit probleempje is sinds kort ontstaan. Ik had een externe Harddisk gekocht en ik had een groot deel ( 25 GB ) van mijn muziekbestanden daarop gezet. Ik dacht dat mijn pc wel sneller zou functioneren. Ik probeerde de namen te bewerken van Paar mp3 bestanden en ineens liep tie helemaal vast. Ik kon ook niks meer doen geen crtl + alt + del. Helemaal niks... ik moest altijd dan heel erg lang wachten. En als het \'\'vastlopen\'\' klaar was... moest ik direct die WMP weghalen om weer te kunnen computeren. Is hier een ander mogelijkheid voor dan WMP te verwijderen... want dan gaat tie in zijn herstelmode weer terug naar WMP 10. En ik heb WMP 11.\r\n\r\nBij voorbaat dank;)\r\n\r\nGroetjes, AvienaaSh Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 dus je hebt een externe USB schijf?\r\nverstandig is om deze altijd veilig te verwijderen of je schrijfcache uit te zetten.\r\nklik rechts op de schijf in deze computer en klik op eigenschappen.\r\nga naar tabblad Hardware en klik op de knop eigenschappen.\r\nga naar tabblad beleidsinstellingen en schakel de schrijfcache uit.\r\nals deze aan is, altijd de usb schijf veilig verwijderen en niet als windows gestart is deze er zo uit trekken of uit schakelen.\r\nschijven beschadigen wanneer dat gebeurd met de schrijfcache aan.\r\n\r\nde usb schijf is verwisselbare opslag, die je in [COLOR=\"Blue\"]schijfbeheer[/COLOR] ziet.\r\nhoe is de schijf geformateerd?\r\nC:\\WINDOWS\\system32\\[COLOR=\"blue\"]diskmgmt.msc[/COLOR]\r\nTaakbalk/start/Uitvoeren en typ > [COLOR=\"blue\"]diskmgmt.msc [/COLOR]en klik OK.\r\n\r\nin de[COLOR=\"DarkOrchid\"] services [/COLOR]moet de service [COLOR=\"DarkOrchid\"]Verwisselbare opslag [/COLOR]gestart zijn.\r\nzet deze op [COLOR=\"darkorchid\"]Automatisch[/COLOR].\r\nen start deze wanneer deze niet gestart is.\r\ndubbelklik op de service [COLOR=\"DarkOrchid\"]Verwisselbare opslag[/COLOR]\r\nC:\\WINDOWS\\system32\\[COLOR=\"darkorchid\"]services.msc[/COLOR]\r\nTaakbalk/start/Uitvoeren en typ > [COLOR=\"darkorchid\"]services.msc [/COLOR]en klik OK. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 Oke ik zal het gaan proberen. Maar zal het lukken?\r\n\r\nWant hij loopt gewoon vast.. als ik een normale Mp3 bestand vanuit mijn pc afspeel ( Zonder dat de Harddisk aangesloten is ). Dat vastlopen gebeurt heel toevallig alleen als ik paar minuten mijn WMP aan hebt staan. Dan kan ik gewoon helemaal niks meer doen. En ik vind het zo zonde om mijn pc weer opnieuw te gaan formateren voor 1 klein ding.\r\n\r\nNog Bedankt voor de uitleg. Ik ga het even proberen... hopen dat het werk!\r\n\r\nGroetjes, AvinaaSh Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2008 loopt ie ook vast als je een mp3 van je interne harde schijf afspeelt met mediaplayer?\r\n\r\nals dat zo is moet je eens bestanden met andere extentie\'s afspelen, zoals .wav .mpg .wmv enz... om te kijken of wmp vastloopt bij alle extentie\'s van je hdd.\r\n\r\nStart/Configuratiescherm/systembeheer/Logboeken,\r\nkijk daar eens in de lijsten of je error\'s of fouten ziet en dubbelklik op een error/fout Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 Windows Media Player is niet correct gesloten. Het probleem is mogelijk veroorzaakt door een beschadigde of niet-compatibele invoegtoepassing. Uit voorzorg zijn alle optionele invoegtoepassingen uitgeschakeld.\r\n____________________________________________________________\r\n\r\ndit kwam er voor al... maarja kan het zijn dat het aan dit ligt?\r\n\r\nEn ik zag ook 2 windows media fouten...\r\n\r\nWindows Media Player 11 Hotfix KB939683 was installed.\r\n\r\nZie Help en ondersteuning op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp[/url] voor meer informatie.\r\n\r\n__________________________________________________________\r\n\r\nWindows Media Player 11 Hotfix KB936782_WMP11 was installed.\r\n\r\nZie Help en ondersteuning op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp[/url] voor meer informatie.\r\n\r\n\r\nHij loopt ook vast als ik het extern afspeel. Is er hier misschien een oplossing nog voor.... om het toch misschien te kunnen laten afspelen zonder dat het weer gaat vastlopen.\r\nKan het zijn dat het misschien een virus is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 ga nog maar niet uit van een virus als er een invoegtoepassing dwars ligt.\r\nin de opties van je mediaspeler zie je tabblad invoegtoepassingen.\r\nmaar nu zeg je als antwoord op mijn vraag of media speler ook vast loopt als je een bestand alleen van je interne harde schijf, dus de C: in deze computer, niet veel.\r\nde oorzaken van de externe schijf zag je in mijn eerste bericht.\r\nals de mediaspeler vastloopt met een invoegtoepassing zal die invoegtoepassing te zien zijn in dat tabblad.\r\nkijk eens welke je verwijderen kan.\r\nen kijk eens in je logboek:\r\nStart/Configuratiescherm/systembeheer/Logboeken,\r\nkijk daar eens in de lijsten of je error\'s of fouten ziet en dubbelklik op een error/fout\r\nof je er misschien kan lezen welke invoegtoepassing dat dan is.\r\n\r\nals de mediaspeler vastloopt omdat deze met internet verbinding zoekt kan je controleren door de mediaspeler in je firewall te blokkeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 Kun je niet gewoon WMP 11 verwijderen en weer installeren (gewoon ff googlen wmp11 downloaden) mischien dat t dan weer werkt?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 [QUOTE=pcnerd4;402433]Kun je niet gewoon WMP 11 verwijderen en weer installeren (gewoon ff googlen wmp11 downloaden) mischien dat t dan weer werkt??[/QUOTE]\r\n\r\nHeb ik al geprobeerd ik zit nu weer op de oudere versie.. maar helpt niet.\r\n\r\nEn voor erix.. ik heb geen fouten gevonden. Hij blijft maar vast lopen als ik een mp3 afspeel. Het ligt toch aan de Speler alleen. Kan het zijn dat het aan die mediabibliotheek ligt.. Want die vind dan 25 gb muziek niet meer. En dat het daarom vast loopt ofso? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 [QUOTE=AvinaaSh;402529]Heb ik al geprobeerd ik zit nu weer op de oudere versie.. maar helpt niet.\r\n\r\nEn voor erix.. ik heb geen fouten gevonden. Hij blijft maar vast lopen als ik een mp3 afspeel. Het ligt toch aan de Speler alleen. Kan het zijn dat het aan die mediabibliotheek ligt.. Want die vind dan 25 gb muziek niet meer. En dat het daarom vast loopt ofso?[/QUOTE]\r\n\r\nHaal je windows media player weg en instaleer de nieuwste versie daarna moet je k-lite codecs pack downloaden misschien help dat ik had ook zo een soort gelijke probleem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 [QUOTE=Mycomdenhaag;402728]Haal je windows media player weg en instaleer de nieuwste versie daarna moet je k-lite codecs pack downloaden misschien help dat ik had ook zo een soort gelijke probleem.[/QUOTE]\r\n\r\nIk zal het proberen en waar kan ik die k-lite codecs vinden? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 [QUOTE=AvinaaSh;402739]Ik zal het proberen en waar kan ik die k-lite codecs vinden?[/QUOTE]\r\n\r\n[URL=\"http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm\"]http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2008 [QUOTE=Mycomdenhaag;402741][URL=\"http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm\"]http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nThanks.. het probleem nu is... dat ik nu op een WMP versie 10 zit. Ik heb de WMP 11 verwijderd en hij is weer terug gegaan naar WMP 10 en daarvan kan ik geen UNinstall vinden. Hoe kan ik het volledig verwijderen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2008 nu doet tie het denk ik wel... hij heeft het langer dan 5 minuten uitgehouden. Ik heb de K-lite codecs gedownload. En nu ga ik het weer terugzetten op WMP 11. Die download ik dan. Thanks voor alle hulp! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen