Ga naar inhoud

Tv en computer verbinden...

Aanbevolen berichten

Goedendag,\r\n\r\nik heb een paar problemen met mijn computer aansluiten op de tv\r\nje weet wel zo\'n oude koelkast.........\r\n\r\nals ik met een tullip stekker de tv verbind met de computer weergeeft hij alleen het opstartscherm van windows.. (die laadbalk)\r\nals de computer verder opstart word het beeld op de tv zwart...\r\nen weergeeft hij niks meer.\r\n\r\nik heb een 1 tot 2 jaar oude videokaart in mijn computer zitten :\r\nde EAX1300 series van ASUS (1 vga - 1dvi - 1 s-video waarbij ik een stekker heb van s-video naar tullip)\r\n\r\nik heb evt nog een kabel liggen die van VGA naar SCART toe gaat maar daarmee hetzelfde probleem.\r\n\r\nWaar zou dit aan kunnen liggen??\r\n\r\nik dacht de drivers maar daarbij heb ik van alles geprobeerd\r\nde orginele drivers die bijgeleverd waren die werken niet op windows vista..\r\n\r\nzou mijn probleem kunnen liggen bij de : WDM Drivers???\r\nzoja waar kan ik die vinden?\r\n\r\nof ligt het aan mijn TV??\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nGraag uw reactie....
Link naar reactie
WDM Drivers heb ik niet kunnen vinden\nmaar waar ik wel achter ben gekomen is dat de tv wel beeld kan ontvangen\nmaar dan kan niet tegelijkertijd de monitor beeld ontvangen\nwat ik wel graag zou willen\n\n\nom de tv beeld te kunnen laten geven moet ik in de software de monitor en de tv verwisselen zodat de ene het hoofdscherm word en de ander uitgeschakelt word\n\nhoe kan ik het verhelpen zodat ze allebij tegelijker tijd hetzelfde beeld geven??\nklonen werkt niet want ik kan blijkbaar niet bijde monitoren tegelijkertijd aan hebben....??
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroenvschie;401867]WDM Drivers heb ik niet kunnen vinden\r\nmaar waar ik wel achter ben gekomen is dat de tv wel beeld kan ontvangen\r\nmaar dan kan niet tegelijkertijd de monitor beeld ontvangen\r\nwat ik wel graag zou willen\r\n\r\n\r\nom de tv beeld te kunnen laten geven moet ik in de software de monitor en de tv verwisselen zodat de ene het hoofdscherm word en de ander uitgeschakelt word\r\n\r\nhoe kan ik het verhelpen zodat ze allebij tegelijker tijd hetzelfde beeld geven??\r\nklonen werkt niet want ik kan blijkbaar niet bijde monitoren tegelijkertijd aan hebben....??[/QUOTE]\r\n\r\nJe zou een VGA Splittertje kunnen kopen, en dan met die VGA kabel naar je tv, en eentje naar je pc.\r\n[IMG]http://www.cartft.com/image_db/VGA_Splitter_Cable.jpg[/IMG]\r\nZoals deze ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;401868]Ik wil dat ook een keer proberen met mijn 4 jaar oude laptopje en oude dikke Grundig TV maar durf nog niet goed. Op [url]http://www.weethet.nl/dutch/video_pc2tv_ati.php[/url] vind je een oud handleidinkje maar daar hebben ze het over 1024x768.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nja op deze site ben ik ook wel geweest\r\nmaar helaas is de driver op deze site ( catylist control center)\r\neen beetje verouderd.... ( te oude dus )\r\n\r\njmrr.\r\n\r\nalles staat nu ergens anders en in een andere volgorde\r\nen anders weergegeven.\r\n\r\nmaar in ieder geval bedankt voor de tip.;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...