Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 hallo Allemaal,\r\n\r\nik ben bezig mijn website hier en daar even aan te passen. ik wil graag de bovenbalk en de onderbalk weg halen hoe kan ik dit het beste doen? \r\n\r\n\r\nmijn indeling bestaat het volgende frameset.[HTML]\r\n\r\nNew Page 2\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[/HTML] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Wat bedoel je met de bovenbalk en de onderbalk = Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 Misschien moet je eerst even beginnen met overzichtelijk scripten:\r\n\r\n[HTML]\r\n\r\n\r\n\r\nNew Page 2\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\n\r\n[/HTML] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 de Top en de under gedeelte wil ik weg hebben zie de site [url]www.beautystudiosemina.nl[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 3 augustus 2008 ehm gewoon de top_1.htm frameset en de under_1.html frameset verwijderen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 dat had ik ook al geprobeerd echter doet ie niet! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2008 je moet bestand daarna wel uploaden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 ook gedaan natuurlijk! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2008 heb hem al, is ongelofelijk maar ik was met verkeerde bestandje bezig! bedankt voor de reacties en de moeite uiteraard. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen